Lees het nu pas Sascha…de echo was goed!!!
Maar nu weer twijfels, ben ineens niet meer misselijk of moe. Dus heb weer gebeld en mag a.s. vrijdag weer heen voor een echo. als het goed is, is het vruchtje dan 11 wk+1 dag. Ben heel benieuwd en zenuwachtig.
Nienke
je kunt je ook TE druk maken he meid… je hebt toch gezien dat alles goed is met jullie kindje… probeer er nou maar eens van te genieten het is zo weer voorbij meid… :-*
Je hoeft niet de hele dag door misselijk en moe te zijn… Snap wel dat het je onzeker maakt als het weg is, maar ik heb nergens last van gehad… Gewoon lekker genieten meis, en vertrouwen hebben in het kindje… Komt vast helemaal goed! :hug:
Tja, verstandelijk zeg ik hetzelfde als jullie. Maar mijn lichaam heeft me 3 keer in de steek gelaten. En ik heb 2 jaar de tijd gehad om er over te malen of er uberhaupt wel een 2e komt. Dan ga je jezelf beschermen en er al een beetje rekening mee houden dat er geen 2e komt. Het is moeilijk om ineens die knop om te zetten. Ook al wil ik HEEL graag!
Nienke
opes 2x hetzelfde berichtje
@nienke2 wrote:
Tja, verstandelijk zeg ik hetzelfde als jullie. Maar mijn lichaam heeft me 3 keer in de steek gelaten. En ik heb 2 jaar de tijd gehad om er over te malen of er uberhaupt wel een 2e komt. Dan ga je jezelf beschermen en er al een beetje rekening mee houden dat er geen 2e komt. Het is moeilijk om ineens die knop om te zetten. Ook al wil ik HEEL graag!
Nienke
lijkt me erg moeilijk om zoiets mee te maken, maar je bent nu zwanger en alles was goed! probeer idd een beetje vertrouwen te krijgen in je zwangerschap en je lichaam… al die stress is helemaal niet goed voor jou en je kindje…
heel hard gezegd: het komt zoals het komt… je hebt de meeste kans dat het goed gaat… en een hele kleine kans dat het fout gaat en daar kan je dan weinig tegen doen…
dus probeer er lekker van te genieten!!! :-*
Heb zelf 5 keer een mk gehad, dus weet wel hoe je je moet voelen… Alleen weet je, het is ook heel belagrijk niet het vertrouwen te verliezen… En je in te denken dat dit kindje gewoon komen zal!
Bedankt dames, dat geeft de burger moed! Ik probeer het ook van die kant te bekijken, het vruchtje heeft de 10 weken gehaald en was actief op de echo, laat ie het niet in zijn hoofd halen om zijn papa en mama in de steek te laten.
Ik laat vrijdag weten hoe het gegaan is.
Nienke