SPOEDJE!!!:Wie kan dit even voor mij wegen???

Ik moet luiers halen voor Benthe.

Meestal die ik dit lopend, dan kan ik ze op de kap van de buggy leggen.

Maar gezien ik een voetblessure heb, mag ik niet teveel lopen van de dokter, gelukkig wel fietsen.



Nou mag er in mijn fietsmand maar 5 kilo…



Heeft iemand een vol pak luier (62 stuks) staan en wil die even voor mij op een weegschaal zetten???



Anders moet ik wat anders regelen, want aan het stuur hangen doe ik niet aan, niet zo’n groot pak tenminste…

die zal toch geen 5 kg wegen,en denk je als dat wel zo is dat je mandje het dan niet houdt?en denk nooit na hoeveel kg ik in mijn fietsmand kan.

:mrgreen:

Hahahahahaha, sta ik hier met mn pak luiers… bedenk ik me… ik heb helemaal geen weegschaal :think: !!!



Doh… toch nog wat zwangerschapshormonen in mijn lijf denk ik :wink:



Sorry, heb het wel geprobeerd maar kan je dus niet helpen

Dat weegt nooit 5 kilo hoor, misschien een kilo of 2 a 3.

Echt geloof me, dat is echt GEEN 5 kilo, hou er maar eens een zak aardappels naast :wink:

Gewoon hup in die mand doen :mrgreen:

1 luier weegt ongeveer 100 gram ofzo…grotere luiers zijn ietsje zwaarder…

Heleen, bedankt!!



Je bracht me op een idee…

Ik heb sinds een week een nieuwe keukenweegschaal (vergeten, was verjaardagskadootje :oops: )… Heb dus 1 luier gewogen…

Weet trouwens niet welke luiers je hebt, maar 1 luier woog 37 gram :wink:



Dus het kan in het mandje!! :dance:

waarom mag in je fietsmand maar 5 kilo :think: staat dat in de gebruiksaanwijzing of mag dat niet van de dokter om zo min mogelijk je voet te belasten



ik let er eerlijk gezegt nooit op hoeveel kilo in mijn fietsmand zit

Is het maximale gewicht wat mijn mand mag dragen, zo’n ding aan mijn stuur…

Ben altijd te bang dat hij eraf knapt en ik val met Benthe…

Als ik op het CB ben en Lianne wordt gewogen, dan rekenen ze 40 gram voor een schone luier. Een heel pak met luiers weegt dus 40 gr x 62 stuks = 2480 gram!


Hahahahahaha, sta ik hier met mn pak luiers... bedenk ik me... ik heb helemaal geen weegschaal !!!
:lol: :lol: :lol:

bijna 2 kilo…keb net gewogen… :mrgreen:

Dank allemaal voor het meedenken… ik kwam idd ook onder de 5 kilo uit, 2260 ongeveer…

Heb het heel thuis gekregen…



Weten we dat ook weer voor de volgende keer :wink:

:lol: hele kerstbomen vervoer ik in mijn fietsmand dus een paar pakjes luiers is toch geen probleem?



(je moest me eens zien fietsen als ik de weekboodschappen heb gehaald :lol: )

@jacsansil wrote:

:lol: hele kerstbomen vervoer ik in mijn fietsmand dus een paar pakjes luiers is toch geen probleem?



(je moest me eens zien fietsen als ik de weekboodschappen heb gehaald :lol: )




:lol: vandaar mijn vraag ook

ik heb weleens de 2 kids op de fiets ik ga dan de stad in en heb ik heel wat spul erbij hangen en liggen

@wisje wrote:

Heleen, bedankt!!



Je bracht me op een idee…

Ik heb sinds een week een nieuwe keukenweegschaal (vergeten, was verjaardagskadootje :oops: )… Heb dus 1 luier gewogen…

Weet trouwens niet welke luiers je hebt, maar 1 luier woog 37 gram :wink:



Dus het kan in het mandje!! :dance:




das nogal een verschil maar fijn dat het toch gelukt is…



Heeft niemand meer fiets tassen aan de fiets?? Toen ik nog een fietsstoeltje aan het stuur had voor Myrna, paste er geen mand aan…

Ik heb Benthe altijd achterop gehad… Daarom dus ook een mandje aan het stuur…

Fietstassen passen niet meer met dit stoeltje, maar ik mis ze wel…



En ik had tot 3 maanden geleden mijn man thuis aan het werk en kon ik Benthe thuislaten en spul op het stoeltje laden… Maar ja, tegenwoordig werkt hij buitenshuis, dus moet Benthe elke keer mee…

@wisje wrote:

Ik heb Benthe altijd achterop gehad… Daarom dus ook een mandje aan het stuur…

Fietstassen passen niet meer met dit stoeltje, maar ik mis ze wel…



En ik had tot 3 maanden geleden mijn man thuis aan het werk en kon ik Benthe thuislaten en spul op het stoeltje laden… Maar ja, tegenwoordig werkt hij buitenshuis, dus moet Benthe elke keer mee…




Ik had toen ik de kids achterop had speciale fietstassen, die zitten met een soort van adapter wat verder naar achteren, zo kan je kind de beentjes toch kwijt en jij je boodschappen.

Ik heb ook een stoeltje achterop, waardoor er geen fietstassen meer op

passen. Daarom ga ik ook altijd zonder kind boodschappen doen, dan kan

die tas in dat stoeltje :mrgreen:

Ja, dat deed ik ook altijd, maar nu mijn man buitenshuis werkt en ik hier in het dorp geen oppas heb, is dat nogal moeilijk…