Ik moet zo weg, hub is met Ivan thuis.
Ik heb van die avent bewaarbakjes. Kunnen die gewoon in de flessenwarmer, ik heb net effe getest maar ik vind hem niet echt warm worden. Ben namelijk de gebruiksaanwijzing kwijt
Zou je met een gewone thermometer kunnen meten of die warm genoeg is?
Pols lijkt mij een goede graadmeter hoor. Maar als dat ding niet naar behoren werkt en je weet het nu even niet zou ik het au bain marie op warmen.
Tis zo vreemd dat als er een diepvries stand op zit dat het ijs er nog in drijft.
@Madre wrote:
Pols lijkt mij een goede graadmeter hoor. Maar als dat ding niet naar behoren werkt en je weet het nu even niet zou ik het au bain marie op warmen.
au bain marie :thumbup: Nooit een flessenwarmer gebruikt voor de gekolfde melk hoor.
En in de pan gaat het echt wel vlug.
Ok dankje voor jullie tips :thumbup:
Volgens de gebruiksaanwijzing kan het
Hier is de gebruiksaanwijzing in het engels
Wij hebben ook een IQ van Avent, maar ik vind het eigenlijk maar een ‘onding’. Als je bv precies 140 cc in de fles doet en 140 instelt op de flessenwarmer, is de melk vaak nog koud. De dop en de speen daarentegen zijn niet vast te pakken, zo heet.
In de gebruiksaanwijzing staat dat dit normaal is, maar wij vinden het niet normaal, zo heet.
En toevallig is die van ons nu ook al kapot. Na het instellen begint 'ie te warmen en stopt er dan gewoon mee na een paar tellen. Heb het bonnetje al weer opgezocht om terug te gaan naar de winkel.
Het valt mij echt tegen van zo’n duur apparaat!