spoedje; melk met honing?

Jayden slaapt de laatste 1,5 week erg onrustig en nu dacht ik, als ik hem nou zo eens wat warme melk met een beetje honing geef…misschien slaapt hij dan wat lekkerder in?

Weet dat ze nu wel honing mogen hebben op zich, maar toch…doen jullie dit ook wel?

Ja hoor, vanaf 1 jaar is dat geen probleem. Ik geef de gastkindjes van 1 jaar en ouder ook wel eens honing op hun brood.

Hij had al wel eens een beetje honing door een salade gehad en dat ging prima, maar het zou dus wel kunnen helpen?

Tja is geen garantie natuurlijk, maar dat zeggen ze toch normaal gesproken als je wat inslaapproblemen hebt, melk met honing drinken voor het slapen? :think:

B´Elanna kreeg het al voor haar eerste jaar… Wist toen niet dat ze het niet mochten…

Maar die sliep er idd erg goed op…

Tip, neem zo´n flesje schenkhoning, da´s niet zo´n geklieder…

Schenkhoning heb ik :wink: Dat gepruts had ik een tijd geleden al bekeken :hand: :lol: Ik heb hem inmiddels een flesje aangeboden, hij heeft een paar konijnenslokjes gehad en toen probeerde ie het mij te voeren :mrgreen: Het was weer even krijsen in bed net, maar hij is nu stil…hoop dat het zo blijft, pfffff