Spoedje: juiste woorden bij verlies kindje!

Wie kan mij helpen, mijn collega van mijn andere werkplek heeft mij uit een gigantische “brand” geholpen omdat ik mijn werk weigerde, later vertelde ze dat ze bepaalde acties ook niet kon verrichten ter voorkoming van klachten bij haar zelf toen kwam het verhaal dat ze haar kleinkind met 20 wkn zwnagerschap is verloren en morgen cremeren.



Ik wil haar heel graag heel erg veel sterkte wensen en een lief kaart je met daarop veel sterkte en een lieve tekst van binnen.





Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb zo een heftige dag gehad dat ik het juiste zelf niet kan vinden, is er iemand die mij kan helpen?



:-*

Veertje, je berichtje gaat door merg en been…

Zelf oma zijnde, probeer ik even iets op scherm te krijgen.

Misschien kan dit je op weg helpen:



lieve (naam collega),



De toekomst zag er zo mooi uit: oma worden is één van de fijnste momenten uit het leven van een moeder.

Jouw kind dat nieuw leven door mocht geven… ik kan me voorstellen dat je er zo erg naar uitkeek.

En dan wordt het toekomstplaatje opeens omgegooid…

Een baby, nog heel klein - maar een verlies, zo groot…



Er zijn geen woorden om te beschrijven hoe erg ik dit voor jou en je familie vind, vooral voor de mama en papa van dit kleine engeltje.



Ik kan alleen maar naast je staan: met een schouder om op uit te huilen, met oren om naar je verhaal te luisteren, met gebaren om je te tonen: ik ben er voor je !



Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit verlies een plaatsje te geven, ooit…

maar voor altijd blijft dit kindje verder leven in je oma-hart…



Veertje.









liefs

Gerda

Mooi Gerda :-*

Gerda thnxxxxx

tante Soesa, je doet me blozen… :oops: :-* :-*



Veetje: graag gedaan meis !

ik hoop dat je er wat mee kunt. :hug:



liefs

Gerda

ik heb het als basis gebruikt omdat ik ik haar nog niet heel lang ken. Voor me gevoel heb ik wel iets liefs kunnen neerzetten, heel erg bedankt voor je hulp!