De juf gaat weg, vrijdag komt ze afscheid nemen. Ik was hier nog niet op voorbereid, E zou daar eind maart weggaan en dan zou ik iets geven! Nu moet ik dus snel iets bedenken!
Ik zit al te denken aan een potje schilderen met daarin vergeetmenietzaadjes…maar die zijn nu nog niet te verkrijgen denk ik. iemand andere suggesties? Heb alleen vanmiddag met de kinderen knutseltijd, woe don hele dag werken.
een pot vol brownies maken? (even intypen op google)
die werd hier erg goed ontvangen
die pot met brownies is leuk, je kan ook een koekjespot maken, is ook leuk.
eh heb je een foto van je kind? lijstje verven foto erin.
een mok of theeglas laten beschilderen met porselijnverf, en daar een koffie of thee pakketje bij doen.
hier bij de dierenspeciaalzaak kunnen we het hele jaar alle mogelijke zaadjes kopen, dus wellicht kan je ze toch ergens vandaan halen?
hier de pot met brownies gemaakt bij sophies afscheid, en die viel erg goed in de smaak!
De pot met brownies was hier ook een groot succes. Ze schijnen ook erg lekker geweest te zijn. Ikzelf heb ze nog niet gemaakt.
Aan de pot een labeltje hangen met een foto van je kind, achterop het recept en klaar is kees. :thumbup:
Toen mijn dochter wegging, heb ik voor de juffen een collage van foto’s van mijn dochter (eentje toen ze net geboren was, eentje toen ze half jaar was, eentje 1 enz.). Van die collage heb ik via greetz een kaart gemaakt.
Die collage is ook leuk, misschien doe ik die er nog wel bij!
Het is geworden: een mini potje, beschildert door de dames, met vergeet me niet zaadjes. Daar ga ik een folietje omheen doen met een vergeet me niet boodschap op een kaartje en snoephartjes erin. De oudste wilde nog heel graag iets schilderen, dus die heb ik een klein canvasje laten beschilderen. Boel straks nog vernissen en canvas morgen laten betekenen en dan is alles toch nog leuk en op tijd klaar! Alles in roze, zilver glittertinten, lekker bling bling meisjesachtig!
In dit topic http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102720 staan ook nog een paar ideetjes