SPOED±Anne ontroostbaar,lijkt op krampjes(gisteravond)

Wat kan ik nou doen,zou wel kunnen janken,anne is wakker geworden rond 21:30 en sindsdien ontroostbaar,het lijkt echt op krampjes, ik heb gekruid gegeten dus zal daardoor wel komen,Maar wat kan ik nu doen heb geen venkelthee in huis en heb ook geen cinababy,ik weet het echt niet, :cry: Voel me zo schuldig,arm kindje :cry:

Ik hield Luuk vast met zijn buik op mijn onderarm steunend en met zijn hoofdje zeg maar bij mijn elleboog.

Snappie??

Luuk vond dit een prettige houding als hij krampjes had (gelukkig had hij die niet zo vaak). Hij viel zo hangend op mijn arm vaak weer in slaap.



Heel veel sterkte met de kleine anne :hug:

Warm badje kan ook ontspannend werken,en idd op je arm leggen met haar buikje, je hand tussen haar beentjes.

Hopelijk is ze er snel vanaf, Sem heeft dat ook vaak gehad de eerste weken, is zooo zielig :hug:

Dankje wel meiden :-*

hoi,



ze hebben mij rooibos thee geadviseerd.

venkel thee zou de borst voeding nog meer op gang brengen ,

gr mel

En hoe is het afgelopen meis? :-*

Hoe gaat het nu :hug: …?



Mocht het nog eens gebeuren… een warm badje wil ook nog wel eens helpen. Zodra dat lijfje wat meer ontspant, ontspannen ook de darmpjes en worden de krampjes soms minder.

ze is gelukkig in slaap gevallen bij Pat is zijn armen en heeft tot 3:30 doorgeslapen toen heeft ze gegeten en om 4 uur sliep ze weer tot 6 uur toen heeft ze weer gegeten en toen geslapen tot 8:15,ennu lig ze ook te dutte dus het is goed geko9men met haar.arm kindje

@Janneke1976 wrote:

Ik hield Luuk vast met zijn buik op mijn onderarm steunend en met zijn hoofdje zeg maar bij mijn elleboog.

Snappie??

Luuk vond dit een prettige houding als hij krampjes had (gelukkig had hij die niet zo vaak). Hij viel zo hangend op mijn arm vaak weer in slaap.



Heel veel sterkte met de kleine anne :hug:




Hier is dit DE oplossing bij krampjes :thumbup:

Ik ging dan altijd met thijmen op bed liggen en had een pittenkussentje die op goed temperatuur was.

die legde ik tegen mijn buik aan en dan legde ik thijmen tegen de andere kant van de pittenkussen aan.



en inderdaad die draagmanier die Janneke verteld werkte hier ook wel.



sterkte ermee meis en je niet schuldig voelen hoor.

gewoon onthouden. :hug:

arme kimmie :-* .

Hoop dat de krampjes wegblijven. Maar voel je niet schuldig hoor, de meeste babies hebben weleens last van krampjes.