Hoi,
Ik zit met mijn handen in het haar, hoop dat jullie me verder kunnen helpen…
Djanel die heeft vanmorgen zijn prikjes gehad… Hij heeft geen koorts en ik heb niet het idee dat hij er echt ziek van is maar nu komt het… Hij slaapt altijd ingebakerd maar dat mag 24 uur niet na de prikjes…
Maar hij heeft vanaf vanmorgen dus niet geslapen, ja hazeslaapjes op mijn arm maar verder niks. Hij huilt de hele tijd omdat hij moe is, zo zielig Hij houdt zichzelf wakker door zichzelf te slaan en te krabben in zijn slaap
Ik ben echt aan het twijfelen om hem toch in te bakeren… wat moet ik nu??
ja dat ken ik…
En ik heb het inbakeren toen nooit gedaan.
Hoewel :think: , hij heeft een keer ingebakerd geslapen na een prik en hij had toen ook geen koorts.
Maar die koorts kán na een prik ineens op komen en als dat vannacht zo is dan merk je het niet.
Komt hij 's nachts nog voor een voeding?
Want dan zou je het er op kunnen gokken? Of dat je de wekker zet vannacht om even bij hem te kijken?
Ik weet het ook niet zo goed eigenlijk :oops:
Ik bakerde altijd gewoon in :silenced:
Melchior kon echt niet zonder inbakeren.
Wel even tempen van te voren
En anders de wekker een keer zetten om de voelen of Djanel geen koorts heeft.
Ik hoop dat hij lekker gaat slapen straks :thumbup:
bij ons op cb zeiden ze dat als het kind geen koorts heeft gekregen dat hij dan gewoon ingebakerd mag worden!!
heb je een draagdoek?
Hier precies hetzelfde. Op het cb zeiden ze dat de koorts meestal geen uren op zich laat wachten als reactie.Ik heb toen wel Sam bij me boven laten slapen zodat ik meer zicht had op evt. koorts in de nacht. Maar dus wel ingebaker na de 1e prikjes.
Ik deed Sophie dan ook niet inbakeren, terwijl Sophie ook niet eens ziek is geweest :think:
Als je denkt dat hij het nodig heeft en hij heeft geen koorts, zou ik het gewoon doen :-*
@lydia wrote:
Komt hij 's nachts nog voor een voeding?
Want dan zou je het er op kunnen gokken? Of dat je de wekker zet vannacht om even bij hem te kijken?
Nee hij slaapt meestal door...
@Kiddo wrote:
heb je een draagdoek?
Ja die heb ik, daar heeft hij de hele dag bekant ingelegen omdat ik hem inslaap liep maar zodra ik ging zitten of ik legde hem neer dan werd hij gelijk wakker…
haha Nellie ken je dat, met een wekker
zelfde tijdstip gepost 8)
Ze kreeg een tip van iemand op het forum om het cb te bellen maar kreeg geen gehoor, toen heeft ze naar de ha post gebeld en die adviseerde haar om hem NIET in te bakeren.
Tamaar die bakerd hem nu in en als hij echt echt slaapt dan bakert ze hem uit en misschien blijft hij dan wel slapen.
Dus even meeduimen voor ons plz
lijkt me ook beter hoor :oops:
beter een nacht niet zo lekker slapen dan een te groot risico, toch?
Ja precies. Als het aan mij had gelegen had ik hem een paar uur geleden al ingebakert :oops: maar Tamaar durft dat dan niet he. En misschien maar goed ook.
Oh balen dat het toch niet mag.
Goed instoppen onder lakentje/dekentje…
Mocht het niet lukken dan sterkte vannacht…
Ik ga zo zelf slapen en zal slaapvibes jullie kant op sturen!
Dankje Kiddo, truste.
Ik deed altijd gewoon een paracetamol geven zodat er in ieder geval geen enorme koorts-piek komt en dan gewoon inbakeren :oops:
Maar ik hoop dat de kleine man inmiddels lekker in dromenland is :-*
En hoe is de nacht gegaan???
Je zou m overdag wel kunnen inbakeren en regelmatig gaan kijken en voelen of hij geen verhoging/koorts heeft.
's Nachts zou ik voorzichtiger zijn en niet inbakeren. Het is ‘maar’ 1 nachtje, hoe vervelend het ook is natuurlijk.
Hopelijk slaapt hij vandaag en vanavond wel lekker!!
julia had dat ook… ze eft overdag in de kinderwagenbak gelegen… dat is toch iets beschremder enkleinder dan een ledikantje… s nachts werd ze gewoon om het half uur wakker… k heb het maar voor lief genomen! met de gedachte in mijn achterhoofd dat het morgen wel beter zou gaan.
ik wilde ook gewooninbakeren… maar met koorts kan de temp ineens omhoog gaan… als je dan om het half uur ofzo gaat kijken… kan het wel telaat zijn! ik wilde lievr het risico niet nemen… dan maar een nacht wakker.
@Mip wrote:
En hoe is de nacht gegaan???
Hij heeft toch een paar uurtjes geslapen op mijn borst en ik heb in de stoel gezeten. Ach ik ben gebroken maar we hebben nu de 24 uur uur overleeft :mrgreen: Hij mag nu weer ingebakerd worden. Ik ga hem nu even in bad doen en dan gaat hij lekker slapen…
Nou meiden, harstikke bedankt voor de adviezen en voor het meeleven :-*