Weet hier iemand in welke winkels je lekkere warme echte winterjassen kunt kopen?
Vanmiddag wil ik even naar Amersfoort voor een winterjas. Iemand enig idee? (heb nl. geen zin/tijd om elke winkel in te gaan).
Ze zijn.er.overal.wel! Ik ga altijd.maar.voor.de.v.en.d.of.c.en.a, veel aanbod!
Nou er zit wel verschil in.
Ik wil graag een echte dikke winterjas (niet gewatteerd, maar meer een wollen jas).
Heb vorig jaar 1 bij C&A gekocht, waardeloos.
Voor jezelf?
Voor de kinderen zijn de jassen van d c&a namelijk wel heerlijk dik, tenminste, ik ben er al een paar jaar tevreden over.
Wollen jas en ‘echt, lekker dik en warm’ gaat niet zo goed samen omdat wol toch wat kouse wind doorlaat vaak…als je écht een warme jas wil en niet gewatteerd wil moet je een parka kopen, met een rits.
Gaastra heeft hele warme maar die zijn enorm duur, esprit heeft ze iets betaalbaarder. Bij V&D kun je vast ook slagen.
je kan ook naar een goede sportwinkel gaan…
Bij sport2000 hebben ze ook hele goede winterjassen…
Ik zoek al drie jaar naar een echt warme jas… Drama! De wollen vind ik mooi, maar zijn als het echt koud is niet warm genoeg, de donzenplofgevallen vind ik ten eerste lelijk en ten tweede vind ik zeook helemaal niet zo warm aanvoelen…
Ik overwoog vorig jaar idd al een gaastra of ander soort skijack, die zijn tenminste echt warm, maar ook zo mijn stijl niet.
hier voor mezelf toch weer een ski jack achtig iets gekozen.
Als het koud is geldt comfort boven mooi :mrgreen: .
Voor iets minder koud heb ik een mooie wollen jas, maar als het echt goed vriest of iets minder koud maar veel wind… dan haak ik af en ga ik echt voor het ski jack.
Voor mezelf… denk dat ik maar eens bij de V&D ga kijken.
kuijt-mode en dan .nl er achter. Zij verkopen zulke fijne jassen. Wind en water dicht, mouwen lang genoeg, veelal met moffen erin. Modieus en lekker om op de fiets aan te hebben. Ik ga nooit meer ergens anders heen.
ik heb een gewatteerde wolmix houtje touwtje jas… zwart, valt net over de heup, zit heerlijk en door de wattering is hij wel zwaar, maar draagt heerlijk warm. Is een jas van Miss Etam… dus toch kwestie van goed zoeken denk ik :think:
Ik ben geslaagd. :inlove: Ribhoutjetouwtje. Hij zit echt heerlijk en is lekker warm (echt gevoerd). Alleen het nepbontkraagje gaat er gelijk vanaf.