Hallo allemaal,
Tanisha heeft nu sinds bijna 2 weken een pavlik bandage om voor heupdisplasie. Maar nu zag ik vanmorgen dat haar onderbeentjes scheef gaan staan. Nu weet ik niet of dit zo hoort of dat het mogelijk komt door de pavlik. Willen jullie eens kijken en zeggen of jullie kids ook scheve benen hadden (met of zonder pavlik maakt niet uit). Anders ga ik vandaag nog weer naar de huisarts…
Mijn dochter heeft nooit een bandage gehad, maar had wel kaarsrechte beentjes!
Dit lijkt me toch niet helemaal goed zo voor je dochter, dus ik zou er toch mee naar de dokter gaan als ik jou was… :?
hier geen verstand van de pavlik, maar ik ken deze scheefstand zeker niet!
jeetje jij bent snel! bedankt voor je antwoord! Ga nu dus bellen (ze zal me wel weer aan zien komen met die pavlik…)
Laat ze maar zeuren hoor! :hug:
@Cariska wrote:
jeetje jij bent snel! bedankt voor je antwoord! Ga nu dus bellen (ze zal me wel weer aan zien komen met die pavlik…)
Je hebt gelijk hoor, en of je arts het nu leuk vind of niet: dit hoort ook bij haar werk! En ja, ik zou ook naar de arts gaan hoor!
assistent van huisarts zegt dat de huisarts er toch niets aan kan doen en dat ik de orthopeet moet bellen. vanmiddag heb ik een auto en gaan we naar de instrumentenmaker in groningen.
@Cariska wrote:
assistent van huisarts zegt dat de huisarts er toch niets aan kan doen en dat ik de orthopeet moet bellen. vanmiddag heb ik een auto en gaan we naar de instrumentenmaker in groningen.
Heel goed dat je daarheen gaat!
Ik ben benieuwd wat eruit komt, t ziet er naar uit!
Ik ben ook benieuwd!
ben ook erg benieuwd wat er uit gaat komen…
Wel heel goed dat je toch gebeld hebt hoor… Beter een keer teveel dan een keer te weinig hoor :thumbup:
grts patricia
Vinid het niet echt een normale stand van een onderbeentje nee. Alle baby’s hebben wel een iets rond onderbeentje, maar hier is het net of er een knikje in is gekomen. Ik zou er zeker naar laten kijken!
Het is normaal dat kindjes tot ongeveer hun 2e jaar O-beentjes hebben. Maar als het jou nog niet eerder opgevallen is, zou ik er zeker even naar laten kijken.
zijn weer terug, was vocht in de benen door de bandjes die strak zitten, die dus nu losser gedaan, ik ben in ieder geval weer gerustgesteld.
@Cariska wrote:
zijn weer terug, was vocht in de benen door de bandjes die strak zitten, die dus nu losser gedaan, ik ben in ieder geval weer gerustgesteld.
PFoeh! Gelukkig iets dat makkelijk te verhelpen is meid!
Succes er weer mee! :hug:
Gelukkig maar! :hug:
fijn dat het zo snel opgelost kan worden…
:dance:
pf gelukkig maar :hug:
gelukkig dat alles mee blijkt te vallen
Ja, en gelukkig ben je gegaan! :thumbup: :-*