Hi,
Ik heb een vraag over utrogestan: ik heb vandaag een pos.ovulatietest, dus morgen eisprong. Moet ik dan overmorgen beginnen met de utrogestan? of morgen al? Want we moeten natuurlijk morgen klussen, en dringt het zaad wel goed door als die vaginale capisules daar al bezig zijn?
Ik gebruik het ivm een te korte luteale fase…
Graag jullie advies!
Ik heb in het andere topic gereageerd!
Heb het gelezen!
Ik ga maandag beginnen. heb dan eerst de samenlevingstest om 12 uur, dus dan kan ik erna mooi beginnen. Neem aan dat zo’n samenlevingstest niet handig is met zo’n bolletje inwendig!
Helemaal goed! Na de test en eisprong beginnen! Succes!
De samenlevingstest wordt gedaan dmv een uitstrijkje, dus dan is Utrogestan niet echt praktisch.
Vreemd trouwens dat je verder geen uitleg hebt gekregen… :roll:
Iedereen gelukkig nieuwjaar!!
Net samenlevingstest gehad en was allemaal goed! Zwemmers komen dus goed aan op de juiste plaats!
Nu gestart met utrogestan, dus ben benieuwd!!
Ff ego-update…we zijn gisteravond teruggekomen van vakantie. Heerlijk een weekje geskied. Was super! Lekker ontspannen, goede sneeuw en 5 dagen zon!! Al met al echt een week vakantie!
En ik ben 2 weken geleden begonnen met utrogestan (oftewel de kwarkbolletjes ), zodat mijn ongesteldheid zou worden uitgesteld omdat ik een hele korte luteale fase had. En dit heeft gewerkt!!! Ik moet tot morgenochtend gebruiken en dan zitten de 2 weken erop. En ik ben niet ongesteld geworden!!! Ben er heel blij mee…
Nu nog zwanger worden, maar ja, dat zien we dan wel weer. Stap 1 is gelukt! Wie weet ben ik al zwanger, maar dat durf ik niet te hopen…ben hier al heeel blij mee!
Zo, nu moet ik ff rustig bijlezen!
Hoe lang duurt het meestal voordat je na utrogestan ongesteld wordt? Ik moet alleen morgen ochtend nog en dan is het klaar! Eindelijk! Vind het wel rotspul, maar ja…als het maar werkt.
Het kan een paar dagen duren, nadat je gestopt bent. Het kan ook door de bolletjes heen komen of meteen na het stoppen beginnen. Bij iedereen is dat weer anders. Maar net hoe je lichaam erop reageert. Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Succes!
Goed bericht!
De duimen gaan draaien voor je!