Spoed!! Tandjes!!!!

Hoi,



Ik denk dat Finnley last heeft van de tandjes, hij heeft knalrode wagetjes, kwijlt en bijt de hele tijd en hij wil niet slapen.



Heeft iemand ervaring met Gengigel? Werkt dat snel ? Want dan rijd ik zo nog ff naar de apotheek !!

Gengigel heb ik geen ervaring mee, maar als het bij onze kids zo erg was dat ze niet wilden slapen, gaf ik een paracetamolletje. Zijn ze snel van de pijn af. (Deed het uiteraard niet elke dag :wink: )



Sterkte ermee!

Alleen ervaring met chamodent en een paracetamolletje bij erge pijn.

geen ervaring mee, was hier niet nodig… (dus eigenljik onzinnige post :shifty: )



sprak overigens wel een verkoopster van gengigel, dat als ze er geen last van hadden van de tandjes, dat je het ook niet meteen hoefde te smeren…

Arme Finnley :frowning:



Wij gebruiken dentinox en dat lijkt toch wel iets te helpen. Het verdoofd en geeft verlichting.

het is vies qua smaak, maar werkt wel :thumbup:

Pete vind Dentinox lekker, want hij sabbelt mijn vinger helemaal af als ik zijn tandvlees ga insmeren, haha.



Hier ook combinatie van Dentinox en een zetpilletje :thumbup:

Hier hebben we ook gengigel gebruikt bij mijn oudste. Werkte bij hem wel goed. Gebruik het nu sinds 2 dagen ook bij mijn zoontje van 5 maanden en als ik het erop gesmeerd heb dan heb ik wel het idee dat het helpt. Denk dat je het gewoon moet uitproberen. Dentinox gebruikte ik ook wel voor mijn oudste zoontje. Werkte ook goed

@sassie1980 wrote:

Pete vind Dentinox lekker, want hij sabbelt mijn vinger helemaal af als ik zijn tandvlees ga insmeren, haha.



Hier ook combinatie van Dentinox en een zetpilletje :thumbup:




Hier hetzelfde :thumbup: .

Bij Anoek hebben we dentinox en chamodent gesmeerd, had nooit

het idee dat het ook echt werkte.



Bij Sven (heeft nu 6 tanden) nog nooit iets gebruikt…

Wij gebruiken alleen Dentinox voor de nacht, verder niks.

Heb hem denk ik 2 keer een zetpilletje gegeven omdat hij lag te huilen voor het slapen gaan en dit normaal nooit doet. (Weet niet zeker of het aan de tandjes lag, maar na een kwartier was het wel lekker rustig:))



Groetjes Noor