Sinds een paar dagen valt het ons op dat Maud anders is gaan lopen. Ze durft niet meer te klimmen en te klauteren, is trager en sleept wat met 1 been. Daarnaast valt ze steeds omdat ze uit balans raakt. Naast dat het erg zielig is, maak ik me erg erg veel zorgen.
Ze zal toch niet…
nou ja…kan het te maken hebben met een ontwikkelingsfase? Hoort dat er tijdelijk bij als ze iets anders aan het aanleren zijn ofzo? zo’n zgn ‘sprongetje’ of zo?
Maud geeft absoluut geen pijn aan, maar lijkt zelf heel goed te beseffen dat er iets is, ze wil vaker gedragen worden en is heel verdrietig als ze voor de zoveelste keer struikelt. Het is me vanaf vrijdag echt opgevallen, daarvoor ook al wel es, maar ze was wat grieperig en ik dacht dat het daarmee te maken had.
Wat misschien een kleuring geeft aan het verhaal, maar wel belangrijk lijkt is het feit dat Maud 2 weken geleden een nacht in het ziekenhuis heeft gelegen ivm een val op haar hoofd. Ik zal niet zeggen dat het er iets mee te maken heeft, maar je gaat toch denken…
wat jullie??
trouwens: morgen om 8u zit ik bij de huisarts hoor!
geen idee wat het kan zijn maar mijn advies zou zeker zijn naar de HA!! Sterkte!
Anna Sofie heeft dat af en toe ook wel eens, en meestal is ze daarna gegroeid. Ik heb me er ook al vaker zorgen om gemaakt maar in haar geval was er niets aan de hand.
Maar je gaat morgen om 8 uur , altijd goed om te doen hoor! Voor hetzelfde geld is er wat anders aan de hand.
zou wel even naar de ha gaan al is het alleen maar om je gerust te stellen.
ze hebben een fase van veel valen over hun eigen voetjes maar ik heb niet eerder van een sleepend been gehoord.
ik hoop dat je morgen meer weet!
succes en sterkte!
:hug:
mijn zoontje heeft het ook een periode gehad… en ineens was het weeer over
weet je al iets??
Anoek had het laatst ook…ze liep mank met 1 been maar gaf geen
pijn aan maar ze ontzag volledig haar linkerbeen.
Ik het zelfs het KDV opgebeld of ze gevallen was of klem heeft
gezeten met haar beentje maar niets van dat.
Ik maakte me zorgen en had mij vorogenomen om na het weekend
(ik constateerde het op vrijdag) naar de huisarts te gaan.
Tja en toen was het maandag dus weer over…vreemd…
Weet je al wat Karien???
Oh dat is schrikken. Weet je al wat?
Zou het groeipijn kunnen zijn ofzo?
Karien, vertel?