Spoed ** Lampenvraag ** Spoed

Dat ligt aan de soort trafo :wink:

Mikkemuk? Plaats eens een foto van de “stekker”?

oeh ruud morgen … vind je dat goed ???



Ik ga eerst even mijn dochter op bed leggen en dan zelf op de bank ik ben BEKAF :oops:

Trompeld naar de lamp en gaat even een foto maken … nu ben ik toch bezig :shifty:

Ik heb geen haast hoor jij hebt het over spoed. :mrgreen:

nu kan ik hem toch niet meer ophangen … benthe ligt te bed :stuck_out_tongue:



foto`s komen er aan

foto`s

Da’s duidelijk niet de originele trafo. Dit is een universele met meerdere standen. Nu is het gokken welke stand e de goede is mits de goede er überhaupt bij zit.



Omdat het lampje net meteen doorbrandde zal hij te hoog gestaan hebben. Als je op de laagste stand begint kun je testen. te laag zal een heel flauw brandend lampje opleveren. Te hoog zegt pang. :wink:

@ruud wrote:

Da’s duidelijk niet de originele trafo. Dit is een universele met meerdere standen. Nu is het gokken welke stand e de goede is mits de goede er überhaupt bij zit.



Omdat het lampje net meteen doorbrandde zal hij te hoog gestaan hebben. Als je op de laagste stand begint kun je testen. te laag zal een heel flauw brandend lampje opleveren. Te hoog zegt pang. :wink:




Ruuuuud… de travo zat er net niet tussen … :lol: :lol:



Inmiddels is de lamp al van 4 hoog naar beneden … teminste … de travo … de lamp hang ik leuk op mijn balkon als versiering :shifty: :lol:

Enne … wat de lamp betreft …



benthe krijgt gewoon weer een plaffonaire… en anders een leuke kroonluchter met kaarsverlichting (kaarslampjes)



en verder vind ik het wel in orde … met dat pokkeding … ach … 5,00 geen geld weggegooid toch :stuck_out_tongue:

LOL zonder trafo is de spanning te hoog en zegt ie pang. Mijn theorie klopt zo ver! :mrgreen:

@ruud wrote:

LOL zonder trafo is de spanning te hoog en zegt ie pang. Mijn theorie klopt zo ver! :mrgreen:








:lol: Tja blonde vrouw he van origine :lol: :shifty: :stuck_out_tongue:

ik heb verder niet gelezen maar 3 weken geleden gewoon aan het plafond gehanden…geen rare handeling of whatever…geen stekkers gewoon , gewoon zeg maar

@issie wrote:

ik heb verder niet gelezen maar 3 weken geleden gewoon aan het plafond gehanden…geen rare handeling of whatever…geen stekkers gewoon , gewoon zeg maar








:think:









WEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH waarom kan dat bij de mijne nu niet :cry: :cry:





Maar L. heeft mischien nog een oplossing … en hoe ga ik dat als blondine uitleggen :oops:



het is een buis door die lamp als ik die stekker/draad eruit trek is dat weer open … gewoon een draad van een gewone fitting erdoor trekken … gewone fitting met lampje onder het kapje hangen …

Draad aansluiten … en dan doet hij het ook :mrgreen: 8)

zoiets bedoel ik dus … :thumbup:



In plaats van die vaaaage stekker/draad die er nu un zit

@issie wrote:

ik heb verder niet gelezen maar 3 weken geleden gewoon aan het plafond gehanden…geen rare handeling of whatever…geen stekkers gewoon , gewoon zeg maar




Hoe dan ? Er zit een halogeenlampje in en dan heb je een trafo nodig…

@mukkemuk wrote:

zoiets bedoel ik dus … :thumbup:



In plaats van die vaaaage stekker/draad die er nu un zit




Goed plan Muk!

@ruud wrote:

@mukkemuk wrote:
zoiets bedoel ik dus … :thumbup:



In plaats van die vaaaage stekker/draad die er nu un zit




Goed plan Muk!








Dacht ik nu eingelijk ook :lol: :thumbup:

*** is naar hub gerent **********







en is weer terug:



hij heeft hem gewoon op 220 aangesloten…??? ik heb er totaal geen verstand van maar hij hangt hier gewoon ,staat hartstikke leuk en doet het perfect…

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaag !

@issie wrote:

*** is naar hub gerent **********







en is weer terug:



hij heeft hem gewoon op 220 aangesloten…??? ik heb er totaal geen verstand van maar hij hangt hier gewoon ,staat hartstikke leuk en doet het perfect…








:shock: :o :? :think: najaaa zeg