spoed, kinderen en brie?

Ik geef Nina en Niels ook alles. Nina at al brie, camembert en rochefort toen ze net een jaar was. Vindt ze heerlijk :shock: . Wat kan er eigenlijk gebeuren bij een listeriabesmetting voor kinderen? Is dat gevaarlijk? Ik dacht dat het alleen gevaarlijk was voor zwangeren en mensen met een hele zwakke gezondheid.

Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat kinderen geen brie o.i.d. zouden mogen (zou ook niet weten waarom niet) ook géén rauw vlees geven

is mij niet bekend. Anoek mag alles proeven en eten dus ook brie, biefstuk e.d.

ik heb vanaf 2 maanden rauwe… ongekookte melk gedronken!! me pa was boer, tot nu toe geen klachten!!



zelf persoonlijk denk ik dat je het gewoon kan doen, de een is er makkelijker is dan de ander!

nooit bij stilgestaan

tyg eet alles waar kaas voor of achter staat

@Paschal75 wrote:

Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat kinderen geen brie o.i.d. zouden mogen (zou ook niet weten waarom niet) ook géén rauw vlees geven

is mij niet bekend. Anoek mag alles proeven en eten dus ook brie, biefstuk e.d.




Maar we hebben het over de rauwmelkse variant hé, de brie die je hier in de supermarkt koopt is doorgaans niet van rauwe melk gemaakt.



Tja, en wat biefstuk e.d betreft, lees de link van het voedingscentrum dan even, dan kun je iig zien hoe of wat :-*

Ik wilde toch nog even zeggen dat het Heerlijk was. :lol:



Daarnaast, blijf ik alert op, beter voorkomen als genezen!

Daarom ook mijn vraag…