spoed hulp gevraagt

Jeetje zeg wat spannend,spreken de meisjes wel nederlands?



succes :thumbup:

Wat leuk en spannend zeg!

Heel veel plezier en succes. Ben heel benieuwd hoe het gaat!



Volgens mij ben je al een heel eind op weg wat betreft spullen.

Super dat je het zo snel geregeld hebt kunnen krijgen :thumbup: .

@M@@ike wrote:

Jeetje zeg wat spannend,spreken de meisjes wel nederlands?



succes :thumbup:




ik heb geen idee of ze ned kunnen.ik ga maar uit van niet ! dit maakt het praten met ze wel een stuk moeilijker,maar ik heb net van een vriendin van me die een moeilijk lerend zoontje heeft kaartjes meegekregen waarop alles op afbeelding staat zoals tandenpoetsen,eten,drinken,spelletje doen,naar de wc en ga zo maar door…ik denk dat ik hier wel veel aan ga hebben.deze kan ik op een prikbord hangen en zo duidelijk maken wat de bedoeling is en hun kunnen dat dan ook gebruiken…handig he?





ja kok rules ik ben zo blij met de meiden hier…ik heb echt zitten janken van ontroering door alles wat ineens werd aangeboden door eigelijk wildvreemden…dat is nu de echte kok spirrit…

ff of topic…







de 12 weken grens berijkt







:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ook even off topic:



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

meiden ik wil iedereen die hulp heeft aangeboden en iedereen die met al die fijne tips kwamen van harte bedanken,maar we hebben besloten dat we het toch af gaan blazen.



de reden hiervoor is dat ik niet meer weet hoe ik moet lopen,staan ,zitten,liggen. ik ben waarschijnlijk iets te fanatiek geweest vandaag en dat is me flink opgebroken…hoe moet dit dan in hemelsnaam als ik de hele dag 2 van die ukkies heb rondrennen…ik ga dit nooit volhouden en moet ook aan mezelf denken nu…deze zwangerschap is zo belangerijk voor me .



het spijt me echt heel erg ,speciaal voor de mensen die zoveel hulp hebben aangeboden..hun heb ik ook een pb gestuurt en gemailt.

Marianne mv Lyann buufie…zal ik je de pampers maar weer terugbrengen?

je bent een leuk mens trouwens :smiley:





ik baal er zelf ook enorm als een stekker van en dit voeld dan ook alsof mijn lichaam me in de steek laat.

He joh vervelend en jammer, maar misschien wel zo verstandig…



:hug:



Rustig aan…

Je moet je natuurlijk altijd voor op stellen!!!



Dus groot gelijk :smiley:



Ps je hebt een PB :lol:

@Marianne mv Lyann wrote:

Je moet je natuurlijk altijd voor op stellen!!!



Dus groot gelijk :smiley:



Ps je hebt een PB :lol:






3 dagen overtijd jij…ik zie het nu pas…spannend joh…ik ga je in de gaten houden :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Is goed!!!



Zal een keer komen als ik meer tijd heb :lol: :oops: :lol:

ik dacht: toch eens opzoeken hoe dat eigenlijk afgelopen is met die twee meisjes bij merel. maar lees dat het niet doorgegaan is :cry:



Hoe is het nu met je? Nog steeds zoveel last???



En nu weet je iig voor een volgende keer dat je in een recordtempo heel veel spullen bij elkaar kunt verzamelen!

@fiep klophout wrote:

ik dacht: toch eens opzoeken hoe dat eigenlijk afgelopen is met die twee meisjes bij merel. maar lees dat het niet doorgegaan is :cry:



Hoe is het nu met je? Nog steeds zoveel last???



En nu weet je iig voor een volgende keer dat je in een recordtempo heel veel spullen bij elkaar kunt verzamelen!




daar heb je gelijk in en heb het dan ook enorm gewaardeerd .

de bandenpijn is zelfs nog heel wat erger geworden helaas.maar ik ga er mee om als een grote meid…het hoort er bij en moet je zien wat ik er over een aantal maanden voor terug krijg :inlove: