Spoed!! bellen of wachten?

Hallo,

Sergio is nu al meer als een week erg verkouden.Hij roggelt er over.

Van het weekend had hij ook verhoging.Maandag leek het allemaal wat bter te gaan maar sinds gisteravond gaat het weer minder.

Hij is de hele tijd moe.Heeft ook verhoging 38,5. En hij heeft rode vlekken op zijn lichaam.

Hij drinkt nog wel wat gelukkig.

Ik heb al met mijn ha geprobeert te bellen maar de praktijk is gesloten :? Ze geven wel een ander nummer voor speodgevallen.

Moet ik daar nu heen bellen?

Vind hem nu wel erg lang ziek.

Had ook gelezen dat als je baby koorts heeft en rode vlekken dat je dan met je huisarts moet bellen.

Advies Graag

Esmie

ik had gewoon even gebeld ook voor je eigen geruststelling hoop dat je mannetje snel weer opknapt :hug:

Bellen…

Volgens mij (mijn huisarts iig) vinden ze het niet erg om op het spoednummer voor zieke kinderen gebeld te worden…

En al vinden ze het wel erg… pech… gewoon bellen

Altijd bellen…als de huisarts gewoon een uurtje dichtzit zou ik wachten, maar als ze echt gesloten zijn zou ik bellen.

Jij maakt je niet voor niks ongerust…bellen dus.

Het spoednummer is ws een vervangend arts? Je kunt altijd bellen voor advies als je het niet vertrouwd!

Sterkte! :hug: :hug:

ja hoor, gewoon even bellen, daar zijn ze voor :thumbup:

Bellen!

Ja ik zal voor de zekerheid ook bellen!

Gewoon bellen ben zelf assistente, en HA vinden het echt geen probleem als er voor zieke kindjes gebeld word.

Ik zou ook bellen, al was het maar om de situatie uit te leggen, en om te overleggen.

Beter een keer teveel gebeld dan te weinig !

Meid bellen hoor! Ook al hebben ze er wel problemen mee achteraf, maakt niet uit, gewoon bellen.

:-*

Ik heb gebelt.

Was wel gewoon de huisartsenpraktijk.

Maar ik word zo terug gebelt.Ha wil hem wel zien maar ik kan niet heen omdat ik zelf maandag een operatie heb gehad :?

Maar bedankt voor jullie antwoorden :-*

oh das lastig, dan zal de HA langs moeten komen als hij dat belangrijk genoeg vindt.

Zal wel een overbodige vraag van me zijn of er niemand is die even op kan passen of jullie heen kan rijden. Ik had het graag voor je gedaan, je woont hier niet ver vandaan toch?

lief van jou kabouterjte , :thumbup:

sterkte en beterschap , ik hoop dat de ha even langs kan komen

kijk wat minder fit is niet geheel erg maar langer koorts en vlekjes is meestal een kinderziekte …

:hug:

Ik zit nog te wachten op telefoontje :?

Ondertussen ligt sergio alweer op bed :? arm mannetje hij is echt niet lekker.

Ja als het echt niet anders kan dan zou mijn vriend wel thuis komen.

Hij heeft net voor mij 3 dagen vrij gehad en is vandaag weer gaan werken omdat we de centen hard nodig hebben.

Maar als het echt niet anders kan dan komt hij zeker wel thuis.

Maar bedankt voor je aanbod :-*

Nu eerst maar wachten tot hij belt.

zou even bellen, als is het alleen maar voor geruststelling.

hoe is het nu, heb je gebeld? :hug: :hug:

hoe is het nu?

hoe gaat het nou met je mannetje?

heel veel beterschap :hug: