spoed....2 tampons

Vandaag ga ik naar de sauna, nu begon ik vannacht te menstrueren, nu zijn de eerste 2 dagen zo heftig altijd, dat ik om de 45 min moet verschonen ik gebruik superplus weet iemand of je er 2 in kunt of mag brengen.

Pffff baal ervan, [/i]

ehm…niet gaan…?



2 tampons inbrengen is niet aan te raden, ze kunnen te ver naar binnen komen te zitten en andere ellende gaan veroorzaken. Je hebt ook nog altijd het risico dat je langs de tampons lekt.



Ik snap dat vrouwen meer vrijheid willen, maar we blijven nu eenmaal vrouw. persoonlijk vind ik het altijd een onsmakelijk gezicht als ik touwtjes tussen benen zie hangen… op het strand of in de sauna… daarbij, mocht je wel doorlekken, is het ook niet erg hygiënisch aangezien menstruatiebloed behoorlijk "vervuild"bloed is…



Ik zou het dus uitstellen.



Puur nieuwsgierigheid verder doet me vragen, houd je het niet bij dan in een kalender? of heb je een onregelmatige cyclus… :think:

Hier ben ik regelmatig ongesteld, om de 28 a 32 dagen, laatste keer was ik het 15/5 dus kan ik het rond vandaag of morgen wel weer verwachten en dan plan ik niks in… :shifty:

Ik zou ook uitstellen, hoe jammer ook. Volgens mij mag twee idd echt niet (en verder ben ik het wel met Cell eens).

Tja we zijn nu eenmaal vrouw vind ik erg kort door de bocht, dan zou ik zon 2 weken in de mnd niets kunnen.

En ja normaal erg regelmatig, maar ni 2 dgn eerder helaas.



Het touwtje werk ik weg geen mens die iets ziet.

Balen hoor! Maar lijkt het je zelf nu nog wel fijn dan? Ik heb altijd flink buikpijn de eerste dagen en moet er dan echt niet aan denken om in een sauna te zitten vreselijk :shock:

Nee verder nergens last van hoofdpijn paar dgn van tevoren.

Dit is maand geleden al geboekt, ga met vriendin die verder weg woont.

Heb pittige en drukke tijd gehad en er komt een pittige tijd aan, dus heb dit ook echt ff bnodig

Eerlijk gezegd, zou ik geen twee tampons indoen. Je wilt niet het risico lopen dat je ze er niet meer uitkrijgt, geloof me, dat is nl. echt niet fijn… :shifty: :oops:



ik ben ooit eens vergeten dat ik al een tampon in had en heb dus een tweede ingedaan… we kregen de eerste er dus niet meer uit en ik heb dus naar de huisarts moeten gaan om 'm eruit te laten halen… het ging ook behoorlijk stinken.



Ik ga er maar vanuit dat als je in de sauna zit, je niet even iemand gaat vragen om te lopen wroeten… :stuck_out_tongue:

Haha



Nee heb besloten gewoon maar 1 te gebruiken, dan maar iets vaker naar toilet

@knollie1 wrote:

Haha



Nee heb besloten gewoon maar 1 te gebruiken, dan maar iets vaker naar toilet




Dat kun je inderdaad beter doen.



Dat touwtje hangt er bij mij ook nooit langs te bengelen. Ik werk dat ook altijd netjes weg.

Het is te kort dag maar een menstruatiecup zou de oplossing kunnen zijn.

2 stuks zou ik afraden. Ik zou de grootste maat nemen en elk uur verwisselen. Touwtje kan je inderdaad wegwerken.

Mijn eerste ingeving was inderdaad ook gelijk “Menstruatiecup!”, dan heb je hoe dan ook nooit last van touwtjes die bungelen :slight_smile:



Maar hoe is het gegaan, prima hopelijk?

(of is dat dan weer een vraag die je niet hoort te stellen? ) :oops:

Had nog nooit gehoord van zo’n cup … Lijkt me super



Wat ik ken is een beppie … Is een soort sponsachtig iets wat Je dus ook net als een tampon inbrengt en meer absorptie heeft

Zo kan je dus ook gemeenschap hebben zonder last tijdens je menstruele cyclus

Maar ook dus handig bij zwemmen etc.



Ik heb ze toen bij de Christine le Duc gekocht

Lijkt me inderdaad fijn zo’n cup of beppie ( beide nog nooit van gehoord)

het is goed gegaan

ben elk uur naar de wc gegaan.

het touwtje gewoon weg gewerkt.

wel nadeel dat ik de hele dag zo op de klok moest letten, maar ja was even niet anders



zon cup heb ikook gezien, had ik op gegoogeld, maaar kan me niet voorstellen dat ik daar een paar uur mee kan lopen, ik verlies zoveel bloed, dat volgens mij dat cupje ook niet werkt, zou ik nog onzekerder van worden.

ik zou een cup adviseren, erg handig!