spinning,

wie doet dit ook?? ik ga zo voor het eerst, best spannend haha. Vanmiddag zo’n broek gekocht, om nou te zeggen dat het comfortabel zit… :wink: :lol:

Tis best heftig… goed dat je een broek hebt gekocht… ik ging voor t eerst naar de gevorderden ( :wall: ) les ZONDER broek… nou, dat heeft mijn vagina geweten… :lol:

:lol: :lol: :lol:



hier geen beginners en gevorderdenles… (zul je zien dat er nu net allemaal gevorderden zijn :mrgreen:

Nou dan zal t wel goedkomen… kies je eigen tempo en ga niet meteen als een gek tekeer… (like me :roll: )

Dat… icm vagina besparende zeembroek… komt goed… :mrgreen:



Enjoy… :thumbup:

Mijn schoonouders deden het allebei en ook met zo’n broekje anders heb je heel veel pijn.

Wat ik hoor is dat je drie keer dood gaat op de fiets maar dat het ontzettend verslavend is dus veel plezierrr

oh ben ik dan die enige die er echt geen klap aan vond? :oops:

Het gevoel echt goed wat gedaan te hebben achteraf is idd heerlijk, maar ik vind het echt dodelijk saai… maar ja ik hou ook niet van lange afstand lopen en fietsen als het alleen om het lopen/fietsen gaat… moet wel wat te doen hebben onderweg…



Nee ik vond het 3x niks. Heb het wel ruim een halfjaar gedaan… toen gingen we verhuizen en ben niet in nieuwe woonplaats weer begonnen.

@mamaMarije wrote:

oh ben ik dan die enige die er echt geen klap aan vond? :oops:

Het gevoel echt goed wat gedaan te hebben achteraf is idd heerlijk, maar ik vind het echt dodelijk saai… maar ja ik hou ook niet van lange afstand lopen en fietsen als het alleen om het lopen/fietsen gaat… moet wel wat te doen hebben onderweg…



Nee ik vond het 3x niks. Heb het wel ruim een halfjaar gedaan… toen gingen we verhuizen en ben niet in nieuwe woonplaats weer begonnen.






Buiten mijn pijn… vond ik het ook dodelijk saai…

Ben daarna gaan pumpen… bbb… joywalk…

Maar je moet alles uitproberen om te weten wat je echt leuk vind… en ik ken er die zijn echt razend enthousiast… :angel:

nou ben weer terug. En leef nog (geloof ik :lol: ) Mijn hemel, wist niet dat ik zo zweten kon. Maar vond het leuk, dus binnenkort weer.



Sport bij achmea healt centers. Echt heel leuk, doe er meer dingen. Doe bodybalance, bodycombat en net wat uitkomt met werkrooster en thuis. Kan nu dus ook spinning aan lijstje toevoegen.

ik doe aan spinning helemaal leuk , goed voor je conditie en calorie verbruik

Ben net weer thuis na een uurtje buffelen :mrgreen:



Ik doe RPM spinning, dat is net iets anders dan gewoon spinning. Dit is meer het wielrennen nabootsen, dus klimmen-afdalen-intervaltraining. Ik hou niet zo van dat joggen op de pedalen :silenced:



Enne, ik kan niet wachten tot mijn zeemleren broekje weer past :shifty:. 't is nu wel een beetje auw…hahaha

goh is dat anders?? Ik doe dan ook de rpm spinning :mrgreen:

Ik doe ook rom bij achmea, van les mille. Ik vind het echt gaaf! Hebben normale en xl lessen. En dat is echt afzien! Maar ik vind het heerlijk!