spinning

whaaaa zometeen ga ik voor eerst spinning doen “nagelbijt smiley”

vind het best spannend , voor het eerst ken niemand helemaal beginneling En ben aardig verlegen.

Zal straks verslag uitbrengen maar ben errruggg zenuwlappig :oops: :oops:

veel plezier en succes heb me laten vertellen dat het best heavy is

Succes!

veel plezier!!

Hoe is het gegaan Karin?

gaat hard h’e :mrgreen:

Dat wordt zweten hahaha 8)

Oewww ik doe ook spinning…

Ik vond het loei zwaar eerste keer… echt… :o

Ow moet wel even bijzeggen dat ik meteen in de gevorderden groep zat… slik… Ben paar dgn daarna maar lekker begonnen bij de beginners

Ow en Karin… je gaat pijn krijgen tussen je benennnnn… ik had gewoon echt een schaamlip blessure… echt!!

ik spin al een aantal jaar

eerst een jaar daara 2 jaar stop gehad en nu weer anderhalf jaar alweer

ik vind het echt heerlijk

doe ook niks lievers (ik doe eigenlijk niks anders :oops: )

nu met de zwangerschap is het wel wat zwaarder maar wel super om te doen

heerlijk :mrgreen:

Oh Karin hoe vond je het??

Ik moet eerlijk zeggen ik vind het eigenlijk niets, ik sport 5 keer in de week en spinning doe ik eigenlijk alleen als een van mijn andere sportmomenten niet door is gegaan :mrgreen:

Maar jee vermoeiend is het zeker!! :mrgreen:

Faiiiiiii…je moet ook niet zo over dat zadel wrijven :naughty:

:mrgreen:

(heb je nog aan me gedacht :angel: ? Ik heb zo’n zeem in mijn sportbroek, dus helaas geen effect :silenced: )

pffffffffffffffffffffffffffffff ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR maar wel super om te doen ik vond het leuk. Probeerde zoveel mogelijk mee te staan maar niet alles lukte. Instructrice kwam tussendoor nog ff vragen hoe het ging , en na de les vertellen dat ik het goed had gedaan

Fai het doet idd pijn tussen de benen aua donderdag maar achter een broekje aan met zo’n zeem.

maar volgende week ga ik weer :thumbup:

Ik spinn ookalweer een tijdje maar in het begin had ik echt last van mijn kont! Pfff vreselijk… 6 weken na mijn bevalling zat ik weer op het zadel, maar mennn moest weer helemaal “eelt” opbouwen :wink: Heb toen zo’n gelzadel gekocht… Ideeeaal… Zat gelijk stuk beter… Vind het zo zalig je kan je helemaal leeg fietsen…

Het werkt verslavend dat spinnen… iig nog heel veel plezier!

:lol: :lol: :lol:

ik ga nu zo vertrekken naar een les spinne,

doe het l een tijdje! vind eht heeeerlijk! ik ben begonnen in de gevorderede klas en doe nog steeds daar mee.

ik moet zeggen ik fieste ook al 6 maand voor ik starte een 20 km per dag :wink:

Ik ben eergisteren weer begonnen, na zeker 3 jaar en twee zwangerschappen. Was best pittig maar verbaasde me over het feit dat ik nog best aardig mee kon komen. Met staan op advies van trainer iets meer weerstand, die snelheid bij het staan trok ik nog echt niet :mrgreen: Vond het weer helemaal te gek en ga zeker 1x per week weer spinnen. 2e Les wordt waarschijnlijk Body Balance om de boel weer goed op te rekken, rug te verstevigen en weer wat lenigheid te krijgen.

Ga vanavond weer sporten, misschien wel weer een lesje spinning meepakken, zo die 10 extra kilo’s er vanaf fietsen :dance:

Moest ff mijn oude topic opzoeken

maaar mennnn ik ben verslaaaaafd. het is dat ik niet vaker kan dan 2x per week , in het begin deed ik alleen endurance (wordt aangeraden) maar nu alles strength en interval. Zweet verschrikkelijk . Heb nu een broekje en schoenen dat is toch wel ideaal.

Vaak heb ik toch geen puf maar eenmaal geweest weer helemaal fit :thumbup:

Ik ben vorige week ook begonnen met spinning (rpm) maar dat was ook meteen de laatste les haha. Ik dacht “dat doe ik wel even” en ging er dus heel fanatiek tegenaan. Halverwege de les begon ik wat sterretjes te zien en dacht echt dat ik daar van die fiets af zou vallen :shifty: Deze week ga ik maar wat anders doen (xco ofzo) :wink:

na de eerste keer kán je spinning haast niet leuk vinden!!!

maar na een keer of 4 als je een beetje mee kan komen, begint het pas leuk te worden!!!

ik viond het altijd heerlijk, lekker even uit je dak gaan! helaas heb ik nu niet veel tijd meer om te sporten, anders had ik het zeker nog gedaan!!

Xco is trouwens ook errug leuk en een echt jummie gehalte…