spijkerjurkje

Hallo

ik heb zo’n spijkerjurkje/ tuniekje gekocht aan een stuk met korte mouwtjes.

er zitten een paar knopen aan bovenaan.

Maar ik krijg hem dus Tara niet aan, het lukt me niet iemand tips/

misschien als je een foto laat zien dat ik een idee heb?

Ik neem aan dat je de knopen al open hebt :wink:

Maar een foto zou idd wel helpen… Ligt er maar net aan wat voor dingetje het is…

Liefs

met een paar knopen bovenaan lijkt me dat niet erg handig :think:

Kun je haar voeten er niet eerst door doen i.p.v. haar hoofd?

nee dat laatste al geprobeerd.

dan krijg ik maar een arm erin

maar als ze wakker is zal ik ff een foto maken en plaatsen.

hangt in de kast op haar kamer

Het probleem met zulk soort stoffen is dat het niet meerekt. Dus als het iets smaller is, dan krijg je het al snel niet meer aan. Lianne heeft ook een spijkerjurkje gekregen, qua maat nog best te groot (maat 74, terwijl ze nu 62/68 heeft). Maar nu krijg ik haar er nog in, straks niet meer. Dus ze draagt het vandaag voor het eerst. Alleen kun je de hengsels (hoe heten die dingen? :roll: ) op de schouders wel losmaken en zitten er geen mouwen aan. Ik trek het via haar benen aan, want over het hoofd lukt hier dus ook niet. Maar jij hebt dus iets met boven alleen een opening voor het hoofdje?

Heel persoonlijk misschien maar ik heb bij die meiden gemerkt dat het met jurkjes altijd mooier staat als de jurkjes een maatje groter is dan dat ze eigenlijk hebben… ( maar dat is meer voor de lengte)…

Joyce heeft een spijkerovergooier waar je idd de schouderbandjes los kan maken en hem dan via beneden aan kunt doen…

Nu is Tara niet echt een mollig kindje dus dat is het volgens mij ook niet…

ik wacht met smart op de foto hihi… alleen al om dat jurkje/tuniekje te zien haha…

hier dan het tuniekje

het is maat 68

Leuk spijkertuniekje! Maar ik kan me voorstellen dat het je niet lukt om aan te trekken, omdat de stof niet meerekt. Zulk soort dingetjes kun je beter 1-2 maten te groot kopen en dan meteen aantrekken. Net wat Tina zegt: dan is het qua lengte ook wat langer, dat staat wel mooier. Vooral jurkjes zijn al snel aan de korte kant, vind ik. Je kunt het zeker niet meer ruilen voor een grotere maat?

nee helaas niet, hij was al 2x afgeprijs en kostte maar 4 euro.

ook was dat al 4 weken geleden.

ach gaat hij naar zolder…wie weet :silenced:

Nou dat is een mop. Een paar weken geleden kreeg ik exact hetzelfde jurkje van een vriendin omdat ze haar dochtertje er niet in gewurmd kreeg. Maar ook mijn dochter (die toch best wat kleiner was) kreeg ik er niet in.

Vreemd model jurk :think:

Hij lijkt toch vrij ver open te kunnen dat jurkje… maar dan een zeer smal modelletje ofzo… en van onderaf iets verder door omhoog en dan de armpjes erin en weer naar beneden trekken lukt ook niet??

Tja je wilt ook niet teveel morren natuurlijk, want dat vind je kindje ook niet fijn natuurlijk.

Het is een 68… welke maat heeft Tara dan??? Joyce heeft voor jurkijes echt al 74/80…

Tara heeft 68 en soms 74

Misschien ligt hij inmiddels al op zolder, maar…

Bij mijn dochter de armen omhoog, jurk er overheen, in iedere mouw een arm, naar beneden trekken en de knoopjes dichtdoen!

Maar mijn babytje is een smalle den! Haha!

Succes

als ze soms al 74 heeft denk ik niet dat het gaat werken, maar je kan idd proberen van onderen en dan eerst handjes in de mouwtjes dan jurkje weer naar beneden…