spijkerbroekenprobleem

weet niet of het hier hoort, maar dan merk ik het wel.



we hebben hier een spijkerbroeken probleem.



Y. is lang en mager.

maat 110 is te kort en 116 is veel te wijd.



wat voor broeken (merk of winkel) kan ik halen.



het is echt een ramp.

ik wil er ook neit teveel geld voor uitgeven, omdat hij ze zo kapot heeft.



t.er stal, w.ibra, s.hoeby fashion ben ik allemaal al geweest

ik heb altijd broeken van de hema

daar zit een elastiek in de binnenkant die je kan verstellen met een knoop en knoopsgaatjes in het elastiek

ik had het in het begin eerst helemaal niet door en had zelfs bretels en riemen gekocht

iemand van het kdv had me erop gewezen :oops: ik had het helemaal niet zien zitten

maar het is ideaaaaal zeker met tygo zijn smalle kontje

Juul heeft een broek van de v&d, die smal uitvalt. Hema broeken valt ook enigszins smal, tenminste als je ze vergelijkt met broeken van de WE (Blue brige, of zo iets)



Ik heb ook al verschillende broeken smaller genaaid. Jeans van Vingino zijn smal maar ontzettend duur.

H&M misschien??

H&M heeft wel een aantal smalle modelletjes hoor :thumbup:

Ik gebruik een riem bij te wijde broeken.



Sla liever een pijp om dan dat ik te korte broeken koop.

ja bij de taille zijn ze zowieso allemaal te groot, dan past hij nog in maat 86.

Esprit valt vaak smal vind ik… Je hebt ook smalle modellen spijkerbroek bij de H&M.

Ryan heeft broeken van de We. Hij heeft qua lengte ook een langere nodig als qua breedte.

Hier hetzelfde probleem, en esprit valt dan nog het beste.



Ovedrigens al een gegoogled op dappersnapper? :wink:

Werkt hier ook goed voor broeken met riemlusjes, zonder de moeilijkheid van het zelf open en dicht maken van een broekriem

Die Dapper snappers zien er ontzettend handig uit. Maar ik vraag me af of die lustjes het houden?

Name-It? Tot aan nu (maat 92) is dat het enige merk dat goed zit bij mijn smalle kereltje! Erg leuke kleding ook. :thumbup:

JA… Name-it doet het bij Wessel ook helemaal goed.

En Levi’s… maar die is voor nu (buiten op de knieen-periode) veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur!

Hier net hetzelfde probleem. Ik moet de tailleband al zo klein mogelijk maken en dan ziet het er aan zijn billen helemaal niet uit. Ik koop nu alleen nog broeken met grote zakken op de billen, dat verdoezelt het feit dat de broek aan zijn billen te wijd is en ik zorg ook dat ze onderaan niet te smal zijn. Dat staat hem ook helemaal niet.



Vorig jaar heb ik er heel vaak in de hema gekocht maar dat was een tijdelijk model. Hij draagt nu meestal esprit of mexx. Heb er vorige week ook eentje van name it gekocht. Hij heeft die nog niet aangehad. Die zijn qua prijs wel goedkoop, iets van 14 euro ofzo, esprit en mexx zijn het dubbele. Volgens mij is terstal nog duurder.

Hier ook lang en mager en ik heb altijd broeken van C&A,

model ‘slim fit’.

En ze zijn ook van goede kwaliteit hoor.



Succes



Gr Lydia

Die van hema of noppies zijn vrij laag qua taille. H&M zit perfect (ook slanke benen)



Toch net een hema broek gekocht, met omgeslagen pijpen, staat ook stoer.

Hema

@Pé wrote:

Hema




hier het zelfde probleem. sinds ze zindelijk is helemaal :roll:

imps en elfs valt vaak wel goed. hema valt aan te snoeren maar ziet er niet altijd leuk uit…

de WE alleen slim fit model ( erg snel uitverkocht altijd)

en name it slimfit en extra slimfit.



Qua prijs zijn biede merken ook interessant.

Hier juist het tegen over gestelde,alles is te smal bij mijn zoontje van 3.



Ik weet wel dat je van name-it en hema hele smalle broeken hebt.



Nu heb ik het probleem dat ik nooit brede spijkerbroeken voor mijn zoon kan vinden,das nog lastiger dan smalle broeken,want om een breedvallende broek bij een smal kindje kan je een riem omdoen.

Bij een heel breed lang kindje kan je dus geen smalle broek aandoen.

Hema en name it