Na positiekleding, grote maten kleding, rekbare kleding is het nu weer tijd voor een mooie strakke spijkerbroek. Eentje die past bij het figuur van een mama :lol: maar wel met de tijd mee.
Wat voor merken draag jij graag?
Replay of g-star.
Ik ben daarin niet representatief denk ik
Ik draag overseaz… Een skatebroekenmerk
Ik heb niet een bepaald merk. Ik draag broeken van C&A, Miss Etam en van het merk Cecil.
En als je 43 bent kan het nog steeds :mrgreen:
Miss Etam en G-star.
Maar ook wel ONLy of iets dergelijks.
Ik ben na de laatste zwangerschap richting kledingwinkel gegaan om me eens goed te laten adviseren over de nieuwste mode en wat daarvan bij mij zou staan.
De G-star broek was echt duur, maar hij ziet er een jaar later nog steeds echt goed uit.
Ik draag normaal only ( ja nu ff niet want ze passen nu ff niet haha)
Ik heb een hele fijne spijkerbroek van Pall Mall. Eerste heb ik in De Rode Winkel gekocht daarna nieuwe via internet gezocht en besteld.
Ik heb ook van Miss Etam maar dat is wel meestal stretch en dat vind ik minder mooi vallen als een ‘echte’ spijkerbroek.
LTB! En ook wel Garcia. Maar LTB zit het fijnst .
Heb ze overal vandaan,zoals c&a,H&m,Zeeman,wibra,de markt, primark.
Indian rose. Dat waren echt heerlijke broeken en helaas zijn ze failliet. Heb er 1 die ik nu al 3 jaar heb.
G star
miss etam en omdat ik klein ben, uit de kort collectie.
heb een lastig figuur sinds ik ben afgevallen. ik heb nu slankere benen maar nog wel steeds een dikke buik. is erg lastig kleding kopen. ik kom dus wel op stretch broeken uit anders slobbert het langs mijn benen.
Levi’s Bold Curve (tegen het stratenmakers-decolleté 8)) vind ik super, maar het allerliefste draag ik m’n Seven :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nude-Jeans.
Prachtige broeken en goede kwaliteit!
Lange tijd paste ik alleen die van Ekseption, van Shoeby.
Maar tegenwoordig kunnen ze van alle merken zijn, heb een hele fijne van C&A, en een fijne van Only
Esprit (model Star)
s-oliver (bootcutmodel)