Spijkerbroeken met hoge taille, WAAR?

Mijn dochter is stevig. Altijd al geweest. Geen probleem, want ze eet goed, krijgt niet teveel slechte dingen binnen. Maar wat ik wel een probleem vindt: broeken kopen! Alle broeken lijken een lage taille te hebben. Als ze bukt zie je gauw de bilspleet. Ik loop de hele dag haar broeken op te trekken. Een hemd houdt ze niet netjes in haar broek. Ik koop al express lange shirts/tuniekjes, zodat het over de broek valt. Maar ik wil haar ook niet constant in alleen maar rokjes, tuniekjes en jurkjes hebben.

Wie heeft hier ervaring mee??? En weet waar je broeken met hoge taille kunt kopen?



Nienke

Ze is trouwens bijna 6 jaar oud.

H&M

v&d…



mijn dochter is ontzettend slank, maar heeft hele ronde billen… echt niet grappig want daardoor passen broeken vaak niet goed om haar billen, moet ze een maat groter nemen en is de taille ook verkeerd… haar billen trekken de taille als het ware naar beneden.



Maar bij V&D kan ik goed slagen voor spijkerbroeken en voor spijkerleggings. Ze heeft nu een aantal van die “jeggings” en die zien er dan uit bij haar als een normale skinny jeans, de taille valt mooi hoog. Ik vind ze super fijn!

DE broeken van Pervizal (ofzoiets, iig het merk van Tuunte Fashion) hebben een hogere taille.

Oh ja Persival. kan ik eens proberen. En V&D kom ik ook nooit. goeie tips!

Bij shoeby hebben ze ook vrij hoge broeken, maar weet niet of ze die ook in wat wijdere exemplaren hebben. Mijn dochter is heel smal, geen billen en de broeken die we daar vandaan halen zitten bij haar echt supermooi (weliswaar met riem) en een bouwvakkersspleet blijft ons bespaart :mrgreen: