Spijkerbroek

@lydia wrote:

kruipen jullie kinderen met zon- en feestdagen niet als katten over de vloer dan?

Soms is 1 dag dragen al teveel.

Overigens heb ik 2 van die kinderen. Sal doet het ook. Die hupst op haar knietjes door de kamer.

En allemaal de rechterknie…

Hier is elke dag een feestdag (voor hun dan, niet voor hun broeken :mrgreen: ).

Speelkleding? Ze spelen hier altijd. Glijden en springen doen ze zowel binnen als buiten en in elke broek zit wel een gat. Ik stik ze dicht en verder trek ik ze nu ook rustig een broek met gat aan. Jammer dan, zit ie er niet in, dan zit ie er aan het eind van de dag wel in.

En zit er een keer geen gat extra bij, dan staat de broek stijf van de modder.

Ik koop name it en Cars jeans voor Peet en strijk die instrijkbare jeanskniestukken er van te voren al in, aan de binnen zijde dus :mrgreen:

Het werkt super, de knieen worden wel dun, maar echt scheuren doet het dus niet.

Broeken die wel scheuren omdat ik te laat achter dit handigheidje kwam… lap ik op die manier gewoon op.

Je ziet de scheur nog wel,maar hij is wel dicht en dan is het ineens cool in de coole zin des woords.

Hema vind ik prut, daar vallen zelfs tijdens het wassen de gaten in en ik ben wel eens met een broek of wat terug gegaan omdat de gaten er gewoon invielen op plekken waar dit niks met knieschuiverij te maken had.

Verder heeft Peet veel broeken van het merk Yonkey, is echt een simpel model, beetje elastiek, valt normaal, haakje eraan dus makkelijk te openen en zo dik dat hij er best lang mee doet. Kosten 6 euro per stuk… 8)

@faizaa wrote:

Hihi… monstertje Lev… :inlove:

Oeh goed om te horen Preggie…

Ga shoeby es proberen… zij hebben volgens mij ook een ‘per 2’ actie…

En de worker hou ik in gedachten… :thumbup:

yep… 2 voor 25 euro nu…

Drie keer raden wat ik vorige week gekocht heb!!!

stoere smalle spijkerbroeken!!!