Spijkerbroek welk merk vinden jullie het einde ????

Indian Rose. Zo aan verknocht dat ik me er met mijn 18 weken zwangerschap nog steeds in pers en dan de rits en knoop open laat staan en er een riem overheen doe. :oops: Broeken waar ik in woon zeg maar. :wink:



‘Vroeger’ droeg ik altijd Miss Sixty maar dat is wel voor kleine maatjes.

Indian Rose hoor ik ook steeds meer mensen over. Volgens mij zijn dat wel hele bijzondere broeken. Heb er nog geen negatieve dingen over gehoord.



Ik ga zeker is op de Esprit site neuzen. Wist niet eens dat ze die hadden overigen.

Hier ook Indian Rose en Only :thumbup:

@charity wrote:

ik draag normaal alleen maar g-star omdat die de enige zijn met lengte maat 30 en ik niet steeds mijn broeken korter wil laten maken vind ik zo zonde van het model dat is er dan helemaal uit.




er zijn veel meer merken hoor met lengte 30, zelfs lengte 28.

wat ik al zei o.m. het merk MAC.



ook kan je eens in de otto en wehkamp enzo ff neuzen :wink:

ik heb daar vaak veel keuze: ook bij gewone broeken staat vaak een korte maat :thumbup:

Ik vind de broeken van Mac geweldig!

Die heb ik inderdaad in een kleine lengtemaat. Hangt af van het model welke maat ik heb. En nu heb ik van C en A voor door de week een fijne gevonden, hoog in de taille en dan ook nog kleine lengtemaat.

@@nouk wrote:

Ik moet de wonder spijkerbroek ook nog steeds vinden.



Toevallig dames op kok die net als ik erg lang zijn ( 1.90m ) en een redelijke maat hebben :oops: ( 44/46 ) want meestal gaan de merken ervan uit dat je met een lengte maat OF een man bent ( ik heb lengtemaat 36 maar in de breedte dus ook :? ) OF dat je een lange slanke den bent :evil: .



Ik moet DE broek dus nog vinden tot die tijd draag ik arizona broeken ( die heerlijk lang zijn voor dames maar het dus net niet zijn :? is van de otto )




Daarom draag ik dus nooit merkspijkerbroeken, maar altijd die van promiss. Hebben verschillende lengtematen waar mijn billen en buik gewoon inpassen, en thank god geen heupbroeken.

Die van promiss zijn de enige die bij mij netjes aansluiten in de taille en ze zijn nog vaak te lang ook…

Ik draag altijd spijkerbroeken van Esprit. Die zitten heerlijk.

@Kay30 wrote:

Indian Rose. Zo aan verknocht dat ik me er met mijn 18 weken zwangerschap nog steeds in pers en dan de rits en knoop open laat staan en er een riem overheen doe. :oops: Broeken waar ik in woon zeg maar. :wink:



‘Vroeger’ droeg ik altijd Miss Sixty maar dat is wel voor kleine maatjes.




maar hier in de man @ work ( de enige winkel waar ze die hier hebben)hebben ze die niet zo kort hoor. die gaan maar tot 32 lengte maat.

En MAC waar krijg je dat nog nooit van gehoord ??

Ik heb nu veelal tommy hilfiger en gstar.



maar in de “magere” jaren had ik veel indian rose broeken. Die kunnen nu ook nog wel maar ik vind ze zo laag.



Charity: tommy hilfiger heeft ook lengtemaat 30 hoor en levis ook.

Cecil, Miss Etam en Tommy (De mooie Esprit e.d. pas ik niet met mijn maatje 46…)

@Jolanda24 wrote:

Ik heb nu veelal tommy hilfiger en gstar.



maar in de “magere” jaren had ik veel indian rose broeken. Die kunnen nu ook nog wel maar ik vind ze zo laag.



Charity: tommy hilfiger heeft ook lengtemaat 30 hoor en levis ook.




Maar die zijn wel een stuk duurder dan mijn g-star broeken.

Heb bijna alleen maar esprit kleding aan…zo ook mijn broeken

@nijntje wrote:

Heb bijna alleen maar esprit kleding aan…zo ook mijn broeken




buiten mijn broeken ook alleen maar esprit !!! :inlove:

@charity wrote:

@nijntje wrote:
Heb bijna alleen maar esprit kleding aan…zo ook mijn broeken




buiten mijn broeken ook alleen maar esprit !!! :inlove:




ze hebben ook positiemode he van esprit

De spijkerbroeken van Promiss zitten prima en van Dyanne (bij C&A te koop), al vind ik daar de stof wel dunner van.

@@nouk wrote:



Waar koop je die :shifty:




bij de Promiss winkel, is net zoiets als mis etam maar dan ietsje sjieker spul… google maar eens

@nijntje wrote:

@charity wrote:
@nijntje wrote:
Heb bijna alleen maar esprit kleding aan…zo ook mijn broeken




buiten mijn broeken ook alleen maar esprit !!! :inlove:




ze hebben ook positiemode he van esprit




Ja ik weet het en echt leuke dingen !!!

Ik heb broeken van Only, TakeTwo, Vero Moda, Vila en IndianRose in mijn kast hangen.



Waarvan ik de Indian Rose het fijnste vind dragen, helaas moet ik er nog steeds ingroeien, sinds Sem ben ik nog niet terug op mijn oude gewicht!

Iemand toevallig ervaring met CARS JEANS? :think: