Spijkerbroek welk merk vinden jullie het einde ????

Hier ook Esprit. Van de week nog 1 gekocht.



Ik koop juist Esprit omdat je daar keuze in lengte hebt. Ik heb ook korte pootjes namelijk 8)

Ik heb een favoriet; Levi’s, een vrij strakke (bij de bovenbenen) die laag is in de taille.

Verder heb ik een Replay en Diesel, ook heerlijke spijkerbroeken. :thumbup:

Ik vind EDC van esprit echt geweldig, only is goed, indian rose is mooi maar te duur, g-star.



bestaat levi nog dan joh???

Is zweer al jaren bij Indian rose :slight_smile:

Geweldige broeken die bij mij altijd meteen perfect zitten.

Ze zijn helaas wel behoorlijk prijzig maar daar tegen over staat dat ik er jaren mee kan doen en ze mooi blijven.

@dragon wrote:

Is zweer al jaren bij Indian rose :slight_smile:

Geweldige broeken die bij mij altijd meteen perfect zitten.

Ze zijn helaas wel behoorlijk prijzig maar daar tegen over staat dat ik er jaren mee kan doen en ze mooi blijven.




Ik vind dat dus een dunne-meidenmaat.



Ik zie altijd hele kleine maatjes hangen, heb het een keer gepast in mijn maat want die zijn er wel en toen leek ik echt een worst.

Vind dus dat de ontwerper alleen dunnies voor ogen heeft.

das naar mijn menig niet waar een vriendin van mij heeft maat 42 en daarbij zitten de broeken ook erg goed.

Sluit goed om de kont aan en bij de benen valt het een beetje wijd.

De broeken staan haar zeer goed, maar het natuurlijk ook net maar wat voor soort model broek je past.

Ik vindt namelijk die Skiny jeans echt vreselijk :silenced: Gelukkig had Idian ook diverse modelen die nog wel normaal vielen.



Ik ga voor een Indian Rose broek altijd naar een goede spijkerbroek dealer daar hebben ze zeer veel diverse stijlen en maten van Indian.

Dat je vaak kleine maatjes ziet hangen dat kan wel want de grotere maten van Indian zijn vaak al heel snel weg.

Ik heb maat 38 maar zelfs die zit er vaak al niet eens meer tussen.

Daarom ga ik altijd de 1e maandag van de maand naar de winkel toe want dan liggen er weer nieuwe maten in de winkel :mrgreen:

Het ligt helemaal aan het model van je lijf welke spijkerbroek je het lekkerste zit en het mooiste staat.



Ik heb in verhouding “dunne” benen en een “dikke” buik. Niet zo extreem als ik het schrijf maar door de zwangerschappen heb ik een ril op mijn buik.

De meeste merken houden geen rekening met mama’s :wink:

Voor mij dus een broek die niet te strak in de taille zit maar wel rond de benen.



Momenteel zitten H&M broeken erg mooi. Met maat 40 heb ik hier maat 31.

@gismolo wrote:

Esprit vind ik ook erg mooi, maar ben bang dat ik daar met mijn figuur niet in ga passen.






Gewoon eens een uur achter de esprit site gaan zitten, bij de spijkerbroeken gaan neuzen kijk wat je wilt, tekst staat erbij wat voor soort broek en hoe ie zit… Nou, dan bestel je er 10… in de maat die je denkt dat je hebt of 1 maat groter of kleiner… als het niet past, stuur je gewoon terug… gratis zenden en retouren bij Esprit namelijk… hoe je geen uren te struinen in de stad en met 3 kids is dat natuurlijk erg fijn… :wink:

Ik ben allang weer blij dat het hogere model bij de taille weer “mag”…



Toen ik maat 42 had vond ik didi broeken erg fijn zitten…



Nu heb ik het liefst esprit spijkerbroeken… Ze zijn voor mij goed te betalen… (voordat ik kinderen kreeg was ik verknocht aan diesel…maar die vind ik nu echt iets te duur…slijten doen ze nl toch allemaal, hoe duur een spijkerbroek ook is…)

Ik was altijd fan van Lee, omdat ik nogal klein ben, en zij de enige waren die broeken in mijn lengtemaat verkochten (30 of 31 inch).



Nu zie je ze veel vaker.



IK heb na mijn bevalling eens broeken bij Esprit besteld en heb er daar 2 van gehouden, zitten echt fijn!

Mijn ‘oude’ broeken kan ik niet meer aan.



Voordat Robin werd geboren had ik maat 26, na de bevalling maat 27.

Na de bevalling nu van Lucas heb ik maat 28.

Ben iedere keer 1 maat vooruit gegaan.



Maar vind het niet erg, veel broeken (zoals bijv Indian rose, Only, Levi’s) zijn mij altijd te groot.

En nu ik wat meer heup heb pas ik meer merken (zoals nu bijv Esprit).

Alleen jammer van dat buikje dan… 8)







Maar ik ben sowieso een hele lastige met broeken kopen. Korte beentjes, dunne beentjes, en nu ook nog veel heup…

Geisha is trouwens ook een heel fijn merk!! En betaalbaar… Goede vrouwelijke pasvorm…

ik ben helemaal weg van only spijkerbroek. ik vind hem erg mooi staan

Cecil!! heerlijke spijkerbroeken en voor 6 tientjes ben je klaar. Cecil zit wat hoger in de taille. Ik heb maat 42, buikje, kont, dus heerlijk dat deze broeken gemaakt zijn voor de wat vollere vrouw…

Cecil, echt top :thumbup: niet duur en ze zitten heerlijk (hier ook maat 42, kont en buikje)

hahaha Marion ik zie nu dat wij het eens zijn over deze broeken :mrgreen: :lol:



Oja ik ben ook klein en dan is cecil ook prima :thumbup:

@nouk dat moet je naar Bloom in Laren.



Niet goedkoop maar voor ieder figuur, elke lengte en breedte etc. hebben ze een spijkerbroek.

Ik vind de broeken van Esprit ook fijn zitten. En Cecil ook. Ik vind ze wel vergelijkbaar.

ik draag normaal alleen maar g-star omdat die de enige zijn met lengte maat 30 en ik niet steeds mijn broeken korter wil laten maken vind ik zo zonde van het model dat is er dan helemaal uit.

Charity ; probeer Indian Rose eens. De lengte is perfect voor mijn 1.79 :thumbup: