Spierpijn in liezen, en beurs gevoel van onder...

Ik heb al een tijdje erge spierpijn (dat is de beste omschrijving die ik eraan kan geven denk ik :think: ) in m’n liezen, en vanaf gisteren heb ik nu ook zo’n raar beurs gevoel van onder.

Het voelt alsof de baby al helemaal ingedaald zit, maar afgelopen donderdag ben ik naar de vk geweest, en die zei dat ze nog helemaal niet ingedaald was (ook niet een klein stukje). Ze zit ook pas een week met haar koppie naar beneden, dus dat lijkt me ook sterk…toch?



Ik weet dat ik bij Rhodé echt steken in m’n schaambot en liezen had toen ze aan het indalen was, dus ik herken het helemaal niet eigenlijk…

Is er iemand die dit wel herkent?

ik heb ook spierpijn bij de liezen en een beurs gevoel van onderen…

bij mij komt dit wel van het indalen…

beeb ligt al enkele weken volledig ingedaald en drukt behoorlijk met het koppie…



ik kan soms haast niet eens meer lopen van de pijn…

ik zou als ik jouw was alsnog ff aan de vk vragen wat het dan wel kan zijn want het is absoluut geen pretje… :hug:

Hier hetzelfde verhaal als bij missygirl.



Bij mij is de beeb dus ook al helemaal ingedaald.



Gewoon even vragen bij de vk en het een beetje rustiger aan gaan doen :hug:



(missygirl vandaag is jouw dag spannend hoor rommelt het al?)

het rommelt al een paar weken maar het zet niet door :lol: :lol: :lol:

beeb zit nog wel lekker volgens mij…

Heel herkenbaar gevoel. Of t ingedaald is weet k niet, donderdag naar vk en dan horen we t wel.

Mijn dochtertje was niet ingedaald (lag in een stuit) en ik heb ook zo’n pijn van onderen gehad pppffffiuew . Zal er wel bijhoren dan ?

Ja wat een rot gevoel is het he?!

En ik merk ook dat ik daardoor enorm ga waggelen :silenced: Echt zo stom, en slecht voor je rug/bekken, maar op de een of andere manier kan ik niet meer normaal lopen.



Ik hoop dat het snel over is, maar als ik lees dat sommige die al uitgerekend zijn het nog hebben…dan ben ik bang dat het voorlopig nog even blijft :? Ach…een waggelende zwangere is toch ook best leuk om te zien :roll: :mrgreen: