Hallo allemaal,
Ik vraag me af of iemand dit herkent:
Vanaf vanmorgen (vannacht voelde ik het ook al) heb ik een behoorlijk spierpijngevoel in mijn buik. Vooral bovenin maar ook wel over de hele buik.
Kan het zijn dat er iets is verrekt met bijvoorbeeld omdraaien 's nachts?
Ik ben nu 35 weken zwanger en ik voel de kleine regelmatig bewegen, die bewegingen doen nu ook pijn (anders niet).
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Misschien groeispurt gehad en daardoor bandenpijn?!
Of verkeerd gelegen waardoor last van de spieren?!
Of ligt de kleine misschien anders dan anders waardoor de boel op een andere manier opgerekt wordt en de bewegingen pijnlijker zijn?! Ik heb ook wel eens dat ze anders gaat liggen en dat dat dan pijn doet en hoop dan dat ze zich zo snel mogelijk weer terug draait.
Tja bandenpijn… het is vooral bovenaan/ -op mijn buik.
Kan je daar ook bandenpijn hebben?
Zelf denk ik aan spieren verrekt ofzo omdat ik het ook extra voel als ik opsta of op mijn rug lig.
Ik herken dit gevoel wel. |Toen die kleine groter werd en veel bovenin nog lag had ik veel last van de banden bovenop mijn buik.
ALs je veel last heb kan je een lauwe kruik op je buik leggen…
Hmm, ik heb toen hij echt hoog kwam ook gewoon echt last gehad van mijn bovenste en schuine buikspieren die aan het uitrekken waren…
Heeft echt wel een paar weken geduurd.
Bedankt voor alle reacties!
We zijn inmiddels al een paar dagen verder en het gevoel is al een heel stuk minder.
Ik denk dat het in mijn geval dus iets van een verrekte (of uitgerekte?) spier is geweest. Niet zo gek natuurlijk gezien de toenemende omvang van de buik :shock: !
Gelukkig wordt het iig al minder!!!