Benthe is als maanden zindelijk. ook 's nachts, maar heeft 's nachts nog wel een luier om.
Haar zus was heel laat zindelijk, dus ik ben nog steeds bag dat het een keer misgaat…
Nu ligt Benthe in bed en ik zie net ineens haar luier liggen… Ze waren in bad geweest en hadden de pyama al aan en toen ben ik dus vergeten de luier om te doen…
En nu zit ik dus: MOet ik haar wakker maken om de luier om te doen? of laat ik haar slapen in de hoop dat het goed gaat?
Ligt er aan of je een goede hoes voor het matras hebt, anders is het zonde van de matras mocht het wel misgaan. Anders zou ik het voor een nachtje proberen als ze toch al een hele tijd 's nachts droog is. Ik weet niet of ze makkelijk weer gaat slapen, maar tis niet de moeite waard om zo laat nog met een wakker kind te zitten als het goed zou kunnen gaan toch?
misschien wakker maken om even te laten plassen
en anders gewoon afwachten weet je morgen zeker of ze s’nachts droog is
succes :-*
lekker laten slapen
als ze de luiers al niet meer nat heeft is dit toch alleen maar goed zo
1x is wel genoeg :think:
Ik heb dus idd géén hoes om de matras… Zal zo lullig zijn dat het juist vanacht misgaat…
Denk ik haar maar wakker maak… Haar pas zonder luier laat slapen als ze bewust weet dat ze geen luier omheeft…
LOIL… ik sta bij haar bed… zeg zachtjes haar naam, zegt ze: mama je hebt mijn luier vergeten :inlove: :inlove:
Heb hem omgedaan en ze slaapt alweer…
Zal van de week de hoes van B’Elanna vermaken dat hij om de kleine matras past en dan haar bewust zonder luier naar bed laat gaan…
Kan me nu niet veroorloven dat ze de matras nat plast…
Ah wat lief en wijs! Nou ja, dan geef ik je geen ongelijk hoor! Waarom koop je niet gewoon een molton bij de Hema? Die zijn ook waterdicht. Sem heeft een meegroeibedje van Ikea, maar ik gebruik voor hem gewoon de normale matrashoezen… Gewoon beetje creatief vouwen.
@wisje wrote:
LOIL… ik sta bij haar bed… zeg zachtjes haar naam, zegt ze: mama je hebt mijn luier vergeten :inlove: :inlove:
Heb hem omgedaan en ze slaapt alweer…
Zal van de week de hoes van B’Elanna vermaken dat hij om de kleine matras past en dan haar bewust zonder luier naar bed laat gaan…
Kan me nu niet veroorloven dat ze de matras nat plast…
Ahhhh wat lief zeg! :inlove: :inlove: :inlove: