Spelletjes voor de DS

Ik heb gisteren een DS van mijn man gekregen :inlove:



Het spelletje daarbij is Zoo Tycoon, maar ik wil er uiteindelijk natuurlijk wel meer.



Ik hou wel van bouwspelletjes, maar ook van spelletjes waar ik over na moet denken.



Wat is jullie favoriete spelletje en waarom?

Sims :lol:

@Gab wrote:

Sims :lol:




Ik heb alle sims voor de pc, is die voor de DS dan nog leuk?

dat is lief van jou man!





Animal Crossing is leuk, My Sims (bijna hetzelfde maar eenvoudiger en volgende maand komt het vervolg uit; My Sims Kingdom), sims castaway (overleven op onbewoond eiland, leuk spel maar erg snel uitgespeeld), Mario varianten, SimCity bestaat ook voor de DS, maar er zijn ook van die mysteries die je op kunt lossen, weet zo gauw de namen niet.

En verder al die reken, taal en andere brainspelletjes.



En oh ja er is ook een kook-dinges.

Die leg je in de keuken en die zegt dan: snij nu de paprika en doe die in de pan.

(van tevoren heb je via het " spel" al een recept gekozen en heb je via de ds ook al een boodschappenlijstje gekregen)

Lijkt me niks maar goed.

Sims 2 - op een onbewoond eiland vind ik erg leuk omdat je dus op een strand aanspoeld en je van takken, bladderen alles moet gaan opbouwen. Je moet ineens moeite doen voor eten dus in bomen klimmen om fruit te plukken en vissen vangen…



Jewel master cradle of Rome ik ben gek op dit soort puzzel spelletjes.



Mario Kart is gewoon leuk.

ps. heb je een rds4 kaartje ?





de sims vondt ik wel grappig op de ds en inderdaad animal crossing daarnaast sudoku is ook er leuk. Voor de rest heeft dochter-lief hem vaak dus zit er niet zo vaak meer op

Wat heb ik voor kaartje?

je hebt pb

My Sims

Mario Party

Mario Kart

Zelda



Zijn op dit moment mijn favorieten, maar dit kan snel wisselen omdat wij ook een kaartje hebben en ik dus regelmatig andere spellen erbij zet.

The new super mario bros! Gewoon mario en echt leuk!



Echt gaaf!

En vooral een uitdaging om alle munten per level te verzamelen, de kanonnen te vinden en alle geheime uitgangen!



Ga er maar aan zitten, je bent uren bezig :slight_smile:



Daarnaast ook leuke mini games en je kan met zijn tweeën ook spelen! Dan moet je sterren scoren maar je kan ze ook weer bij de ander afpakken. na een x aantal sterren ben je dan de winnaar! Erg leuk!

Ja, new Super Mario Bros was ik idd even vergeten in mijn lijstje :wink:

Wat lief van je man zeg!

Ja, een R4DS kaartje is inderdaad heeeeeel errug handig.

Als je nog spelletjes wil hebben PB je maar even.

Heb 3 dvd´s vol :wink:

kan iemand mij ook iets meer vertellen over zo’n kaartje…

iedereen in mijn omgeving zegt: even op marktplaats kijken en zo’n kaartje kopen en dan kan je zelf spellen downloaden en erop zetten :roll: …



Maar ik snap er weinig van…



Heb nu een maand een ds, heb alleen braintraining maar wil graag wat meer spelletjes…



HELP…

een R4 of supercard, is een kaartje die het formaat heeft van ds spel

op een micro sd card, zet je spellen vanaf dvd of pc

de micro sd die je in de R4 of supercard en dan kun je ze spelen

je hebt dus wel beide nodig

Ik heb animal crossing erbij gekocht. Daar ga ik vanavond aan :dance:



En maandag gaat Mark een van zijn IT-collega’s om zo’n R4-kaartje vragen want ik vind 40 euro voor een spel echt werkelijk belachelijk…



Trouwens pikt M.ateo hem steeds in :shock: dus ik kan pas echt als de pukkies in bed liggen…Kan mij er nu al op verheugen :oops:

mbt animal crossing: let er op dat je dus elke dag speelt :wink:



Speel je een paar dagen niet dan verpaupert de boel.

Sla je niet op dan krijg je een boze meneer die een veel te lang gesprek met je aan gaat.



En heb je draadloos internet thuis? Want dan is het spel helemaal leuk :thumbup:



Ik zal m ook eens opzoeken, geen idee waar ie ligt :think:

heb net maar 2 spellen gehaald bij de mediamarkt…



Ga als ik nog meer spellen wil tegen die tijd wel goed op zoek naar zo’n kaartje…



gr patricia

@lydia wrote:

dat is lief van jou man!





Animal Crossing is leuk, My Sims (bijna hetzelfde maar eenvoudiger en volgende maand komt het vervolg uit; My Sims Kingdom), sims castaway (overleven op onbewoond eiland, leuk spel maar erg snel uitgespeeld), Mario varianten,




Dit vind ik dus ook superspellen! Vooral Animal Crossing :inlove:

Het lijkt een simpel spel, maar er zit zoveel meer in!



Inmiddels heb ik zo’n kaartje waarmee je spelletjes kunt downloaden ( en weer wissen als het niks is). Erg handig dus!



Heel veel plezier met je DS!

@lydia wrote:

mbt animal crossing: let er op dat je dus elke dag speelt :wink:



Speel je een paar dagen niet dan verpaupert de boel.

Sla je niet op dan krijg je een boze meneer die een veel te lang gesprek met je aan gaat.



En heb je draadloos internet thuis? Want dan is het spel helemaal leuk :thumbup:



Ik zal m ook eens opzoeken, geen idee waar ie ligt :think:






Die boze meneer heet Resetti. :smiley:



Wij hebben ook draadloos, een keer samen spelen als je hem hebt gevonden?