Spelletje voor de Wii

Mijn dochter van 4,5 jaar heeft met een ballonnenwedstrijd een Nintendo Wii gewonnen. Heb helemaal geen verstand van het ding en denk dat ze misschien wel wat te jong ervoor is. Heb wel even gegoogled of er spellen zijn voor kleine kinderen maar weet niet welke dan leuk en geschikt zijn. Ook al staat er op 3+. Wie heeft enige ervaring met de Wii en welk spel zou leuk zijn voor haar?

Dora op de wii is leuk, je hebt meerdere titels



Yari is gek op mario cart, niet dat ie dat al kan, maar hij vind doelloos rondjes rijden ook erg vermakelijk.

Je hebt ook verschillende spellen van Barbie, en nu ook weer een spel van bijv cars 2, al weet ik niet hoe die is.



Je hebt een helebol spellen waar je diertjes moet verzorgen enzo, Wii is best al luk hoor met die leeftijd. Ze hebben het ook snel door hoe dat werkt.



Oh en gefeliciteerd, wat een geluksvogel :inlove:

Onze dochter van 5 en een half is een fanatiek mario speelster. Maar voor onze dochter van bijna 4 is dat nog wel te moeilijk.



Dora hebben ze op de nintendo ds en dat is meestal wel goed te doen. Dat kon mijn dochter vorig jaar (toen dus 3jr) ook goed.

Wii Play en Wii Sports zijn ook simpel en gemakkelijk te begrijpen. Vooral leuk omdat ze dan met de Mii kan spelen (een poppetje wat je zelf aanmaakt en op jezelf kan laten lijken).