Hoi Hoi
Voor sinterklaas willen wij de meiden een spelcomputer geven .
Melissa is net 5 jaar, Fenna is bijna 3 jaar…
ze krijgen er allebei dus 1… We willen dit jaar 1 kado doen, en we hebben dit al een tijdje in de planning, en we dachten goh waarom niet met sinterklaas geven
hebben jullie misschien ervaring met een computer, ik zag zelf al van vtech, zijn die leuk? ook voor een kind van 2-3?
gr Mariska
Ik zou zeggen een ds voor Melissa en een v-tech voor Fenna.
een ds is zo’n kleine computer of niet? moet er even bij zeggen dat melissa een tremor in beide handen heeft, dus ze trilt behoorlijk veel… kleine knopjes zijn lastig… ze vind mijn laptop erg leuk met die muis klikken enzo dus zoiets zocht ik eigenlijk ook…
en welke v tech zou dan leuk zijn. er zijn meerdere soorten toch?
Ik vind een V-tech Smile leuk voor die leeftijden.
DS persoonlijk vind ik 5 jaar nog te klein?
(ik heb er nog eentje in mn hoekje staan met 7 spelletjes) :oops: :thumbup:
Een v-smile is al wel leuk voor kindjes van 2 - 3 jaar maar ik vond zelf de beeldkwalititeit echt heel slecht zeker op een wat grotere tv.
Voor je oudste misschien de v-smile pocket. Dat is de variant die je ook mee kan nemen. De spelletjes die op de gewone v-smile kunnen die kunnen ook weer op de pocket dus dan zouden ze de spelletjes kunnen delen.
oh ik zoek ook inderdaad niet iets voor op de tv :oops: want we hebben al een wii dus dat is niet nodig…
Mijn man zet op zijn Iphone spelletjes voor onze oudste zoon. Dora, Rompompom…
Hij vindt het geweldig en dat zorgt voor ons dat we nog niet aan een echte spelcomputer denken voor hem.
Ik zou ook zeggen de Ds voor de oudste en de v-smile pocket voor de jongste.
5 is echt niet te jong voor een Ds hoor.Mijn zoon heeft hem nu al zo’n half jaar en dat gaat super goed.
Mijn vriend downloud alle spellen gewoon :thumbup:
De ds voor de oudste, en ook voor de jongste! van zo’n vtech zijn ze al snel verveeld.
Kes kon ook al met 3 1/2 omgaan met mijn DS :oops: Maar als ze last van haar handjes heeft is zo’n stylus (stokje) misschien best frustrerend. Mijn kinderen hebben een paar spelletjes waar je best secuur bijvoorbeeld lijntjes moet volgen.
Micah had ook al met zijn 3,5 jaar een ds, het was dan wel de mijne en het kwam omdat Mateo op zijn 5e verjaardag een ds kreeg.
Hij heeft hem gewoon van mij gejat.
Maar het gaat prima hoor. In het begin niet maar hij is nu beter dan ik.
Ach, ik vind het niet erg om mijn kinderen al aan de ds te hebben. Ze mogen op bepaalde dagen spelen en alleen in de middag en daar houden ze zich prima aan.
dus ik zou of 2 ds-en kopen of een ds en een vtechpocket 2e hands.