niemand enig hulpje voor mij bij vraag 33??
Bedoel je spel 1, vraag 33? Of heb je 'm inmiddels al? Want ik kan wel hint geven, heb spel 1 helemaal uitgespeeld, ben nu bij spel 2, vraag 9 (en in afwachting van ons kindje hangt het er van af hoe ver ik kom )!
Groetjes Hilda
jah inderdaad, van deel 1… moet ook zeggen dat ik het heel ff heb laten rusten hoor… kwam er gewoon niet uit… :wall:
Frustrerend kan het zijn he en als je het dan weet, dan denk je soms :wall: , haha.
Maar vraag 33, is dat dat briefje van Perkamentus en dat Hermelien dan zegt dat hij meer is vergeten?
Bij deze de hint: kijk goed naar de afzender, wordt Perkamentus een beetje dement …?
zoo heb ff mijn brein erop los gelaten… en ben inmiddels al bij vraag 44…
ik kom er niet meer uit… het meest voor de handliggende en dan omgekeerd werkt niet… moet het combineren met afdeling en mogelijk kruising met andere afdeling, en dan in de mythologie zoeken? arghhh
Jij gaat snel :)!
Dit was een rottige inderdaad, want het voor de hand liggende is het dus niet.
De tips die ik je kan geven: het is een fabeldier en denk aan de afdeling waar deze bij hoort (alhoewel je daar eigenlijk dus een andere verwacht).
Volgens mij ben ik niet al te cryptisch, wil het natuurlijk niet verklappen, mar anders hoor ik het wel!
Succes!
crisis… :wall: :wall:
ik wist dat ik op afdeling moest zoeken, maar maakte de combi met de verkeerde andere afdeling… had daarstraks al iets gelezen over de verwarring van nl en engels van een van de andere afdelingen…
Heb hem nu EINDELIJK
:thumbup:
part two is unlocked
grappig die eerste, ga me nu storten op 2
ok… hang nu ff bij de soep (16 van deel twee… )… een deel heb ik al… alleen het tweede deel kan ik niet extraheren uit de soep…
ga eerst eens ff mijn moederlijke taken vervullen
Je bent al verder als mij, ik ga later op de avond ook weer aan de slag, ben nu bij vraag 14. Als ik wat weet, zet ik het hier neer
Groetjes Hilda
deel 2 is makkelijker dan deel 1… althans vind ik dan… veel meer voor de hand liggend…
whahaha, ik heb iets met 33 geloof ik…
nu dus in avontuur 2
ik ben een regelrechte ramp met logigrammen… en laat deze nu net een logigram nodig hebben. Zit er al een uur op te bomen…
wie is de buurman van de eigenaar van de pad???(antwoorden mag je pb-en hoor, ik vind hem echt niet meer leuk)
Hoi! Jij bent nog lang doorgegaan :). Ik kon gisteravond niet zo lang spelen, dus ben nu bij 24. Als ik bij 33 ben, zal ik eens kijken of ik er uit kom!
Deel 2 is inderdaad makkelijker als deel 1, heb nu ook sneller de antwoorden. Maar maak ook wel vaak gebruik van het hulpforum, als ik het niet gelijk zie of een idee heb… Ben niet zo geduldig :oops: :mrgreen:
als je hulp nodig hebt zeg het maar…
Pfff, ik krijg hoofdpijn van vraag 30. Ik zie het bijna niet en krijg het ook niet groter. Weet wel wat de bedoeling is, maar kijkt echt vervelend en ik heb ook geen printer helaas.
Straks maar even verder turen. Hoe ver ben jij nu, ben je al uit 33?
Pfieuw, inmiddels bij 33 aangeland, maar daar ga ik geloof ik vanavond maar even mee verder. Zie niet helder meer, zie :: :: :**:
Maar als ik zo rondkijk op internet, is dit een hele frustrerende, kan mijn vriend me mooi vanavond helpen, die is er erg goed in en heeft wat meer geduld als mij
Groetjes Hilda
Ik heb vraag 33, tip: kijk wie je telkens bent tegengekomen in HP avontuur 2, deze persoon komt niet in de boeken en films voor…
Maar geen idee waarom dit het antwoord is hoor, snap totaal de link niet met de uitkomst van het logigram…
Succes en als je het antwoord wilt weten, wil ik je ook wel pb sturen!
:shock: :wall: nee die vang ik echt niet, heb het antwoord hoor… maar waarom dat nou hier het antwoord is vang ik gewoon niet…
ik moet zo weer weg, dus ga nu niet verder puzzelen… maar bedankt voor deze hulp
ok, ben nu echt gestrand bij vraag 46 van deel 2… kan er echt geen kaas van maken… ga nu maar lekker slapen …