Hoi,
Hoe vaak koken jullie het speentje van je beeb uit?
ik moet eerlijk zeggen dat ik het vaak vergeet omdat ze’m bijna alleen in bed in heeft, dus dan blijft hij daar liggen als ze mee naar beneden gaat.
is dat erg??
het gebeurd hier dus lang niet dagelijks… :oops:
met 5mnd deed ik het ook 1x in de week en heel soms vergat ik dat ook wel eens
Alleen als ik er toevallig aan denk en dat is niet vaak
O dan ben ik gelukkig dus niet de enige… :shifty:
De fopspeen bedoel je? Ja, bijna elke week, want ook ik vergeet t vaak. Speen van de fles dagelijks.
Flessen dagelijk evenal de speen die hier in de box ligt ( zo makkelijk in het zicht hé) Maar het bed speentje… Goed dat je het zegt!
Ik doe ze meteen met de flesjes mee in de magnetron…maar ook hier is er soms eentje zoek :mrgreen: …
Elke dag kook ik de flesjes + speentjes en de fopspenen uit.
Na 2 weken kwam de wijkverpleegkundige van het CB op gesprek en die gaf me een paar folders, waaronder een folder over flesvoeding.
Daarin staat dat je flessen niet meer hoeft uit te koken, gewoon afwassen in heet water met een sopje of mee in de afwasmachine is ook voldoende.
Voor mijn eigen gevoel kook ik nog wel 1 of 2 keer per maand alles uit en doe dan de fopspeen erbij.
De flessen en speentjes kookte ik elke dag uit. Die deed ik samen in de magnetron. Nu heeft ze geen speen meer dus dat scheelt en de flessen kook ik nog 1 keer in de week uit nu ze 6 maanden is geweest.
nadia:
ik moet wel lachen om je onderschrift :mrgreen:
heb je een olifanten dracht :lol: