Hallo,
Marith krijgt Omneo van Nutrilon.
Maar nu zitten wij heel vaak met een verstopte speen en gevolg: een boze Marith.
Ze krijgt er dan niks uit.
En inderdaad ik probeer het dan zelf ook wel eens, maar er komt echt niks.
Iemand een idee wat hier aan te doen?
Een grotere speen :thumbup:
@Heleentje wrote:
Een grotere speen :thumbup:
Dan verslikt ze zich en is ze weer boos. :roll:
Geloof me, dat hebben we al geprobeerd!
voeding even door een zeef doen zodat de kleine klontjes eruit gaan?
O, dat is balen…
Wij hebben met Annemieke ook heel erg getopt met spenen en zijn er helaas nooit echt goed uitgekomen. Zij kreeg ook omneo en ook nog jbpm er doorheen. De ene speen te langzaam, de andere te snel…
Ze krijgt nu al heel lang nutrilon standaard en pas sinds december geen jbpm meer en sindsdien is het pas goed…
Hopelijk heeft iemand de oplossing voor je, want ik weet hoe vreselijk frustrerend dit kan zijn.
Groetjes,
Heleen
probeer eens te roeren ipv te schudden als je de voeding met het water mengt…soms scheelt dat…
@colle wrote:
probeer eens te roeren ipv te schudden als je de voeding met het water mengt…soms scheelt dat…
Doen we ook al.
Zeven is nog een idee, maar ook al zitten er geen klontjes in dan nog zit ie soms plotseling verstopt.
@Heleentje wrote:
Hopelijk heeft iemand de oplossing voor je, want ik weet hoe vreselijk frustrerend dit kan zijn.
Groetjes,
Heleen
Herkenning, fijn!
Ook hier herkenning hoor, onze dochter krijgt ook omneo en de speen zit ook regelmatig verstopt.
Gebruik al speen nr 3 van avent, maar ook die raakt verstopt!
Ik haal dan even de fles eruit en knijp in de speen, dat wat de verstopping veroorzaakt knijp je er dan uit…
ook ik gebruik Omneo, ik heb eigenlijk alleen een verstopte speen als ik niet goed geschut heb (je ziet dan nog van de kleine "stukjes), op de verpakking staat 30 sec schudden maar bij ons is dat niet genoeg, schud meestal ca 3 minuten. ik gebruik ee difrax-speen.
misschien helpt het!
groetjes
Hier ook omneo en ook een verstopte speen. Wilde er net een topic over openen.
hier ook omneo gehad voor 2 en een halve maand en werkelijk nooit last gehad.ik heb de brede s fles van difrax met de 3 standen speen…wie weet is dat dan een optie voor jullie?
hier gebruik ik friso comford is dus ook dikker moet wel met kokend water worden klaar gemaakt anders krijg je de klontjes niet weg
heb nu speen met 2 gaatjes en zelf nog een 3e bij geprikt gaat een stuk beter
Wij hadden het probleem ook,
wat bij ons hielp was voorzichtig roeren met een garde (dus niet kloppen, want dan komt er weer heel veel lucht in)
En als er een klont voor zat, dan “beet” ik die zelf stuk (zorg dat je een tissue oid naast je hebt liggen zodat je hem uit kunt spugen), en dan kon ze weer verder drinken.
Succes!