speen nr. 1, 2 e.d. van Avent

Hallo,

Ik weet dat de vraag ergens al eens geweest is, maar kan m dus niet terugvinden weet iemand waar ik deze vraag kan terugvinden, of antwoord op mijn vraag?

De nr. 1 speen van Avent is bijv. voor kindjes van 1 mnd. de nr. 2 voor kindje van 2 mnd., enz.

maar nu vroeg ik me af: moet de speen bij de leeftijd van je kind passen? nee toch?..ons kleintje is nu nl. 4 mnd. en gebruikt nog de nr. 1 van Avent dat geeft toch niet?

Thnx groetjes van Mij

Tuurlijk geeft dat niet…Het is gewoon een gemiddelde…Micah drinkt ook het liefste uit een 2 maanden-speen…

Wij hebben ook nog steeds nummer 1, en ik heb nog niet het idee dat we een andere moeten gaan proberen.

Viènne is 5,5 maand en drinkt ook nog uit speentje 1 van avent, in 2 verslikt ze zich

Omdat Amy nogal spuugde, kreeg ze nutriton door haar fles, dat werd zo dik, dat ze met een par weken al uit speen nr 3 dronk. Het is maar net wat je kindje prettig vind drinken.

Lienke drinkt ook nog steeds prima met speen nr 1. Alleen bij de laatste fles zit wat nutrix dus die drinkt ze met speen nr 2. Gaat prima zo.

Groetjes Renate