speeltuin gedoe

het wandelpark hier in de straat is opgefrist, de kinderboederij is weer in opbouw, hondenuitlaatzone vernieuwd en groter enz enz.

en nu is er ook een nieuwe speeltuin voor allerkleinsten…dus tom en ik er naar toe …

:roll: :doh:

we zijn maar weer naar huis gegaan :wall: want hij vond het doodeng :evil:

edit: voorheen was de peuterspeeltuin ook een probleem vol hangplekjongeren…dus er zijn allerlei nieuwe dingen voor hen gemaakt in dat park en ook in het jeugdhonk daar op de hoek is vanalles te doen …en dan nog :wall:

:think:

Hmmm, ik zie eigenlijk 4 jongeren die plezier maken…Ik zie niets hangen of vervelend doen omdat ze zich vervelen…Ze zijn juist bij…

Nu weet ik niet hoe groot die speeltuin is, maar ik neem aan dat er ook dingen voor kleine kinderen waren??

En waarom vond Tom het doodeng dan??

ze waren buiten dat ze erg luidruchtg waren ( maar dat mag :angel: ) dus ook erg wild…en ze schommelden zo hoog op 4 schommels tegelijk dat je er me geen fatsoen langs kon lopen…en zeker niet zo’n kleine uk die niet in kan schatten wanneer ze naar achteren komen…

ja er is meer, maar dan moet je wel eerst langs de schommel lopen :roll:

je kan aan het hek zien dat het ruim maar ook weer niet groot is…

ik baal er gewoon van dat we er niet spelen konden :doh:

tom was bang van hun geschreeuw, hun wilde gedoe en de grote bewegingen.

aaaaaaaah ik snap hem…

Misschien ff vragen of ze wat rustiger kunnen doen omdat je ff met Tom wilt schommelen ? Ze komen op mij over als een paar melige groeten die gewoon lol hebben en verder zich niet bewust zijn van het feit dat ze iemand storen…

Wij hebben een speeltuin in de straat die bij tijd en wijlen overgenomen wordt door grotere kids - maar tijdens schooluren zit er vaak een paar moeders met kleine kids.

Maar ja ik hoef dan ook maar uit mijn raam te kijken of het een idee zou kunnen zijn om er even heen te lopen.

En laatst waren er wel een keer van die lummels, ging lasse ertussen staan te grijnzen - vonden hun wel weer grappig.

het is gewoon voor kleine kinderen daar. opzouten dus denk ik dan.

als ik wat vraagdoen ze of dat ze me niet verstaan :roll: of ik krijg me daar een bek :shock: :silenced:

het waren 3 meiden en een knul…en 100.000 hormonsters :wink:

hmmm tijdens schooltijden gaan is een tip, wij waren idd na zijn middagslaapje :thumbup:

Ik vind het wel een hele gave schommel, kan me voorstellen dat ie ook nog leuk is voor ‘jonge volwassenen’.

Bij ons in de speeltuinen ligt ook vaak troep van de zogenaamde hangjongeren (vuurwerk, papier van etenswaren en lege pakjes drinken) en soms ‘spelen’ ze er ook wel eens als er kleine kinderen zijn. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ik een bal tegen een 4 maanden oude baby aankreeg die in de buikzak zat toen ze een spelletje schommelen en voetballen tegelijk deden! Ik heb natuurlijk toen wel gezegd dat ik een kleine baby onder mijn jas had en ze waren daarna ook voorzichtiger, maar als er niets van gezegd wordt, dan gaan ze gewoon lekker door. Ze zijn niet altijd associaal, maar soms erg naief en moeten soms even op de gevaren voor de werkelijke doelgroep van de speeltuin gewezen worden. Bij mij had ik gelukkig meegaande kinderen, hopelijk geldt het bij jou ook als je ze vraagt of ze rekening willen houden met jouw kleine dreumes.

ik heb het netjes gevraagdof ze iets wilden minderen zodat we er even langs konden, ook een oma met kleindochter van plm. 6 wilden spelen…die meid durfde er ook niet langs, en ook die oma kreeg de volle laag :eh:

we gaan het gewoon opniewu proberen straks :shifty:

Die schommels lijken me voor kleine kindjes niet erg geschikt. Dus voor de grotere zijn ze dan waarschijnlijk wel. Ik zie op de video ook gewoon dat ze lol maken maar ja ik was er niet bij.

Is er maar 1 ingang? En moet je altijd langs die schommel?

Want dan is er gewoon een fout in de opzet. Je mag natuurlijk best hoog schommelen. Die jongens kunnen er ook niets aan doen dat het dan te krap is, of dat iemand niet durft omdat hij geen inschatting kan maken.

Jammer dat het geen leuke speeltuin dag is geworden.

Ik ben het eigenlijk wel met Guusje eens.

Vooral omdat ze ook al vertelde dat er ook voldoende nieuwe dingen voor de jeugd zijn gemaakt iets verderop. :wink:

En als jeugd zijnde kan je ook een beetje fatsoen in je lijf hebben, dat als je een moeder met jonge kinderen aan ziet komen (of een oma met kleinkind) gewoon even te stoppen met schommelen.

Kunnen ze daarna toch gewoon weer verder met schommelen.

Hier zitten ook vaak van die jongeren die denken dat een kinderspeeltuin hun terrein is. :twisted:

Hier een speeltuin die helemaal niet bemand word!

Zonde! zo`n gave speeltuin en er word nix meegedaan.

Stuur die jongeren maar deze kant op aan of kom jij gezellie met je knul hier spelen :wink:

:slight_smile: beetje ver fietsen :lol:

maar bedankt voor het aanbod :-* :mrgreen: