speeltoestel voor de tuin

wij hebben ook zo’n houten huis met glijbaan met eronder een zandbak.

heb hem via martkplaats voor 75 euro overgenomen.

zou maar eens checken op marktplaats

hier vorig jaar het schommeltoestel bij de uhhh… praxis(??) gekocht voor 100 euro… en op mp een losse glijbaan van little tikes gekocht(grotere variant)…

Goede beun/de/haas vragen!

Mijn man (timmerman) heeft al verscheiden huisjes gemaakt voor familie, ze zien er exact hetzelfde uit als uit de catalogus maar kosten een kwart van de prijs!

Kan je e’m ook zelf ontwerpen, hoog, laag, met of zonder glijbaan,schommel, ringen, autoband…etc etc.

:thumbup:

Wij hebben ook een soort van huisje van little tikes met een glijbaan eraan vast, ze kunnen op 2 verdiepingen spelen en op de bovenste verdieping zit een stuur ( :shock: !) Ons neefje deed altijd net of hij op een schip zat en de kapitein was! Helaas kan ik nu geen foto plaatsen, omdat we het ding voor de winter uit elkaar hebben gehaald. Dit jaar mag Maurice er trouwens voor het eerst ook de glijbaan aanvast. (hij is nogal lomp, soms) :inlove: Ook hebben we van little tikes een losse glijbaan gekregen. Die is inderdaad hoger… menn, afgelopen zomer wilde hij er steeds af. Ik stond doodsangsten uit hoor! Hij probeerde ook steeds van de verkeerde kant op te klimmen…

Maar, ik zou ook eens op MP kijken, want daar staat zoveel aangeboden, vaak voor kleine prijsjes en je kan soms niet eens zien dat het gebruikt is!

Succes!

@Dune wrote:

Goede beun/de/haas vragen!

Mijn man (timmerman) heeft al verscheiden huisjes gemaakt voor familie, ze zien er exact hetzelfde uit als uit de catalogus maar kosten een kwart van de prijs!

Kan je e’m ook zelf ontwerpen, hoog, laag, met of zonder glijbaan,schommel, ringen, autoband…etc etc.

:thumbup:

Ik woon ook in overijssel,ben ik nu ook familie?