speelstad oranje

wij gaan in december een weekendje weg en daarbij krijgen we een gratis toegangskaartje voor speelstad oranje.



Is dit iets? de site krijg ik niet geopend namelijk en hier zal vast wel iemand zijn die het kent.



we hebben dan sophie bij en een meisje van 4 jaar.

Sean vond het geweldig!!! Hij was toen 2 en eigenlijk nog iets aan de jonge kant. Ik denk dat de 2 meiden het erg leuk zullen vinden.

Hier vinden ze het allebei ook geweldig!

Kun je gerust heen gaan :slight_smile:

kijk, dat zijn nou de berichtend die ik graag hoor :smiley:

Het is een oud park, kinderen vinden het geweldig. Je moet vooral niet letten op hygiene. :roll: Daar wordt je niet vrolijk van. Ik vraag me echt af wanneer ze voor het laatst de ballen van de ballenbak hebben gewassen :silenced:

hmm ik noteer vast dat de preventieve hoofdluizenspray mee moet dan…

Ga je in het Pipo-dorp?



Hier vinden ze het geweldig, hoewel Wessel er eigenlijk nog iets te klein voor is.

Nathalie is er ook op schoolreisje geweest.

Ik denk dat de meiden zich prima zullen vermaken!!!

voor t was het niets, ze was toen 3 jaar, durfden haar niet echt los te laten, niet overzichtelijk, ze vond het zelf ook niet erg leuk

marieke nee we gaan naar een hotel; de bonte wever; in assen en draag kregen we een gratis toeganskaartje bij voor speelstad oranje.

Dan zit je bij mij om de hoek :wink:

@Heleentje wrote:

Dan zit je bij mij om de hoek :wink:
:mrgreen:

en ook bij mij!! Veel plezier! (water bonte wever is niet warm, maar geloof dat er (tenminste vroeger) wel een apart bad was die gebruikt werd voor babyzwemmen/therapiezwemmen en dus warmer was.

enne het piri piri restaurant is erg lekker (spies onwies hmmmmm haha)

@Cariska wrote:

en ook bij mij!! Veel plezier! (water bonte wever is niet warm, maar geloof dat er (tenminste vroeger) wel een apart bad was die gebruikt werd voor babyzwemmen/therapiezwemmen en dus warmer was.




Dat bad is er nog steeds. Heerlijk warm :slight_smile:

het piri piri restaurrant van e bonte wever? want dan heb ik pech denk ik want hebben een all inclusief arrangement met een dinerbuffet.



moeten nog even wachten, maar heb er nu al zin in!

Paar x aantal dagen verbleven. M. vond het super.

Het buffet vonden we dan weer tegenvallen…

Ik ben er 3 dagen met mijn kids geweest. Mij jongen is 8, meissie is 6. Ook was mijn vriendin met haar meissie van 5 mee. Wij zaten in het pipo dorp. De 3 kids waar ik mee was vonden het helemaal geweldig. Mijn kids hebben het er nu nog steeds over en willen graag terug… :lol: