Speelkleden

Geen idee of de vraag hier moet hoor!!

We zijn van plan om straks een speelhoekje voor Jildau te maken , maar nou ben ik nog op zoek naar een leuk groot speelkleed.

Waar kan ik die kopen??

Wij hebben de Blänka van Ikea

Hier zie je die

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&productId=72047

Wij hadden eerst 2 jongens dus een verkeerskleed. We hebben ook nog tijdelijk een tweedehands Winnie de Pooh-kleed gehad (dat geel met rood stond wel mooi bij onze houtkleurige vloer), maar daar hing een draadje los en die heeft Jens helemaal kapot getrokken.

Een vriendin had foampuzzels als speelkleed (net als Jet buiten).

wil je een thema?

of gewoon handig?

ik gebruik vanalles op de grond, heb ook zo’n lego verkeerskleed, maar ook een laken, een deken, een grand foulard…ach als het maar in de was kan en groot is :shifty:

Wij hebben voor 10/15 euro één met bloemetjes bij de leenbakker gekocht.

We waren alles afgeweest maar overal lelijk of teringduur.

onze vloerkleden komen ook van Leen :dance: :mrgreen:

echt een goede tip idd!

Monique ik heb een tijdje geleden een mooi groot vloerkleed met fel oranje en lime groene stippen gekocht bij de kwantum :thumbup: .

Wij hebben het verkeerskleed van Ikea, maar echt spelen doet 'ie er nog niet op…

Groetjes,

Heleen

@Heleentje wrote:

Wij hebben het verkeerskleed van Ikea, maar echt spelen doet 'ie er nog niet op…

Groetjes,

Heleen

als ik eerlijk moet zijn, spelen mijn kinderen er ook niet zo heel veel op. Bij vlagen, maar dat geldt voor zoveel speelgoed. Onze begint nu eigenlijk te stinken (naar oude dweilen) en ik heb geen idee hoe ik dat eruit mag krijgen (tips s.v.p. ook pb-en) dus ik denk er ook over om naar de Leen Bakker te gaan, want ik zie daar een heel leuk kleed op de foto (bedankt voor de tip!).

Graag gedaan :wink: .

Het is ook met antisliprug en kortpolig; (net als die verkeerskleden eigenlijk). Vind ik wel makkelijk met een hond; krijg je de haren er tenminste uit want het kleed is het meest favouriet bij de hond :lol: .

Ze hadden 2 kleurstelligen volgens mij en ook nog allemaal accesoires die er bij hoorden om een hele kamer zo aan te kleden.

Winnie de Pooh is bij Leen Bakker voor 15 euro in de aanbieding

Wij hebben een speelgoed van zacht buigzaam materiaal, een soort puzzel.

Was te koop bij de Aldi destijds, maar volgens mij liggen-lagen ze ook bij Action.

foam?

Oh die vind ik echt leuk Suwanna, is een idee :think: :mrgreen:

die foamtegels kun je ook in de speelgoedwinkels kopen.

hallo dames,

Welke speelgoedwinkels kan ik deze tegels vinden?? ik heb me rotgezocht… ik heb nl 2 katten en dan zijn ie foam tegels handiger dan een stoffen speelkleed (een stoffen speelkleed gebruiken ze als krabpaal…) even afgezien van de haren en zo…

groetjes Pauline

Bij de Hornbach hebben ze er ook veel: verkeer, boerderij… en in verschillende maten. Ook niet zo duur.

Wij hebben die foamtegels vorig jaar in grote getalen gekocht bij Blokker

We hebben een heel simpel rood vloerkleed waar in principe het speelgoed staat. Alleen wordt er hier door de hele kamer gespeeld. In de keuken mag geen speelgoed en het ‘looppad’ moet vrij. En verder doen ze maar lekker. 't Is hier soms een echt kinderparadijs. Voor sommige dingen zijn wel vaste plekken, maar verder… Aan het eind van de middag of voor het slapen gaan even 10 minuten samen opruimen en je ziet er niks meer van.

Hoewel :think: Er staat hier nu nog een tent in de kamer. Gemaakt van 2 stoelen en een deken. Kunnen ze morgen zo weer in :mrgreen:

Volgens mij zijn foamtegels héééél lekkker om je nagels in te zetten…(Ik verplaats me nu even in een poezenbrein.)