Hallo,
Graag zou ik van andere moeders uit Assen (en omgeving) willen weten of er ook een speelgroepje of peutergym is voor 1,5 jarigen.
Hoop snel iets te horen.
Groetjes,
Syl
Wat toevallig… ik ben naar precies zoiets op zoek, alleen dan omgeving Amsterdam.
Ik heb me rot gezocht op internet. Kan niets vinden. Jammer hoor.
Ik lees dus mee!
Mickey,
In Amsterdam zit The Little Gym, daar heb je ‘gym’ groepjes voor alle leeftijden. Aidan zit nu in een groepje voor kindjes van 19-29 maanden. Een les duurt 45 minuten en Aidan vind het erg leuk daar. Hij gaat er naartoe sinds hij 10 maanden is (toen zat hij een groepje lager).
Je kan bij The Little Gym een les meedoen (proefles) om te zien of jullie het leuk vinden. Misschien dat dat een idee is?
Syl,
Helaas is er geen Little Gym in Assen, voorlopig is er alleen een vestiging in Amsterdam.
Ik ken de Little Gym en heb daar ook een les gevolgd. Het was echt super! Ik ben alleen geschrokken van de prijs. Ik meen te herinneren dat je voor 3 kwartier 16 euro moet betalen. Nu kunnen we het wel betalen maar ik vind dat echt te duur.
Maar wel bedankt voor het meedenken!
Waar zit dat little gym?
Buitenveldert. Om de hoek bij mijn werk.
Ja, het is inderdaad niet goedkoop The Little Gym. Ik wist ook niet zeker of ik hem wel nog een semester wou laten volgen maar heb het uiteindelijk wel gedaan. Hij gaat niet naar een KDV en ik vind het toch wel leuk als hij kan spelen met kindjes van zijn eigen leeftijd. Alhoewel spelen, als hij daar is zit hij toch meer in zijn eigen wereldje (rondrennen, klimmen etc.) :lol: .
@Nims wrote:
Ik vind het toch wel leuk als hij kan spelen met kindjes van zijn eigen leeftijd.
Dat is de reden dat ik hem waarschijnlijk 2 halve dagen naar het kdv ga sturen. Wij gaan naar Gein (zuidoost) verhuizen en er zit een leuke tegenover ons huis…
Ik zie gewoon dat hij het mist…Als hij kindjes ziet spelen, zie je hem zo kijken…Dan breekt mijn hart…
@Marlous wrote:
@Nims wrote:Ik vind het toch wel leuk als hij kan spelen met kindjes van zijn eigen leeftijd.
Dat is de reden dat ik hem waarschijnlijk 2 halve dagen naar het kdv ga sturen. Wij gaan naar Gein (zuidoost) verhuizen en er zit een leuke tegenover ons huis…
Ik zie gewoon dat hij het mist…Als hij kindjes ziet spelen, zie je hem zo kijken…Dan breekt mijn hart…
Misschien kunnen ze samen spelen , mijn moeder past op Aidan wanneer ik werk en zij woont in Holendrecht, aan de grens bij Reigersbos.
Mickey, ik woon ook in A’dam en de gymzaal bij ons om de hoek heeft ouder & peutergym op woensdagmiddag. Ik ben er (nog) niet zelf geweest, maar denk er wel over. Op http://www.gvaz.nl vind je meer info. En die speelgroepen daar zoek ik ook naar. Er is echt niet veel op dat gebied. Als ik wat meer lef had, zou ik er zelf eentje opstarten. :oops:
@Nims wrote:
@Marlous wrote:@Nims wrote:Ik vind het toch wel leuk als hij kan spelen met kindjes van zijn eigen leeftijd.
Misschien kunnen ze samen spelen , mijn moeder past op Aidan wanneer ik werk en zij woont in Holendrecht, aan de grens bij Reigersbos.
Heeeee, dat is leuk…Want helaas zit het kdvm qua financieen, er niet in…Wij gaan in Gein wonen
Als ik wat meer lef had, zou ik er zelf eentje opstarten.
Daar heb ik dus ook al zo vaak aan zitten denken...
Maar wellicht kunnen we eens kijken of wat Amsterdamse (en omgeving)moeders ergens af kunnen spreken...
De gymclub waar jij het over hebt is op woensdagmiddag 3 uur. Nu werk ik in de ene week wel, de andere week niet op woensdag. Ik zou moeten bellen en vragen of je ook dan om de woensdag kan/mag komen....
Ik woon in de buurt van Assen (14km daarboven, in Zuidlaren)!!!
Alleen is mijn peuter al wel 2 jaar (EN 3 maanden )…
En ken geen baby/peuter gym/speelgroepje helaas, heb dat zelf ook wel een beetje gemist…
Of je moet zelf iets gaan organiseren natuurlijk… dan meld ik me alvast aan !
Hallo,
Er wordt vrijdagochtend in de Peelo hal in Assen peutergym gegeven.
Zie website: http://www.groen-hanzen.demon.nl/
Groetjes,
S
Beste Syl,
Zelf heb ik een zoontje van 15 maand en woon ook in Assen. Ook nog zoekende naar activiteiten met andere kinderen. Bedankt voor de tip over peutergym, we gaan er snel eens kijken. Er is bij verschillende basisscholen in Assen ook 1 x per maand samenspel met ouder en kind.
Groetjes,
Dieneke