speelgoedtelefoon

Mijn dochtertje vind onze telefoons helemaal geweldig, heel de dag sleept ze ermee.

En dan bellen we soms die telefoon op, en zit ze lekker te brabbelen met die telefoon aan haar oor.

Nu zoeken we dus eigenlijk een speelgoedtelefoon waarvan je het geluid alleen uit de hoorn hoort, dus niet als een knopje indrukt dat gewoon zo muziek hoort.

Dus beetje als een echte telefoon dus :think:

vtech heeft deze rond de € 20,- vanaf 6 mdn… hebben ze bij ons ook.

maar de echte is veel leuker

Misschien heeft er iemand of jij zelf wel een oude telefoon die je niet meer gebruikt… Kan ze daar mee spelen!

KB is ook gek op bellen, dus zo’n speelding gekocht maar werd niet naar omgekeken… Oude tel wel !

Een oude telefoon heb ik, maar daar komt natuurlijk geen geluid uit de hoorn als ze ergens op drukt ofzo :slight_smile: .

Pitje die van V-tech krijg je die geluidjes dan in de hoorn te horen ?

@romata wrote:

Een oude telefoon heb ik, maar daar komt natuurlijk geen geluid uit de hoorn als ze ergens op drukt ofzo :slight_smile: .

Pitje die van V-tech krijg je die geluidjes dan in de hoorn te horen ?

yup. ook bv zullen we papa gaan bellen.

heeft verschillende functies ook bv leren van cijfers en kleuren.

hier ook het liefste de echte maar hebben vorig jaar van sinterklaas de fischer price gekregen het geluid is zacht zodat ze hem tegen de oortjes doen en er zitten leuke geluidjes in hij was vorige week bij de trekpleister iets van 10,- euro.

Dus als je hem niet aan je oor houdt, en je drukt op een knopje hoor je dus niets ?

Komt dus echt alleen geluid uit de hoorn, en omdat te horen moet ze de telefooon tegen haar oortje houden ?

Inderdaad, probeer een oude telefoon op de kop te tikken. Lars vind de oude gsm van manlief veeeeeel leuker dan al die speelgoeddingen!

In die van ons wel hoor. Als Lars op de toetsen drukt hoort hij gepiep en gaan de lampjes branden. En als ik het helemaal leuk voor hem maak dan laat ik al die beltoontjes horen.