speelgoedkist/bankje

Hoi,

onze zoon is nu 2 maanden en heeft al aardig wat speelgoed gekregen :lol:

ik wil voor in de woonkamer graag een speelgoedkist die tegelijk ook een bankje is. iets wat nu al leuk staat en waar hij straks echt wat aan heeft.

ik heb er weleens eentje van nijntje gezien maar weet niet meer waar :think:

wie heeft zo’n kist/bankje, hoe ziet het eruit en waar heb je 'm gekocht?

(en is het echt handig? :wink: )

Die is regelmatig in de aanbieding bij de intertoys, moeite waard om daarop te wachten. Dan is die 1 zaterdag lang veeeeeel goedkoper. Zo heb ik hem ook gekocht. Erg leuk handig en mooi oranje met Nijntje.

Petri

een vriendin van mijn die der man maakt ze zelf… en dan kan je hem helemaal zelf maken hoe jij het wilt… en die is aardig ruim, ruimer dan die van uit de winkels… wij hebben der ook 1 van hun … en echt ideaal

liefss :vlinder:

@elisaatje wrote:

Ik had hem omdat mijn kleine nichtje hier elke week kwam, wat ik niet zo handig vond was bij geruzie/spel van kids klep open en dicht en vingers ertussen! Zo’n klep valt toch naar beneden en die kinderen laten dat gewoon vallen. :doh:

Wij hebben een speelgoedkist van een meubelzaak. Met soort leer bekleed. Aan de buitenkant zie je niet dat het een speelgoedkist is :smiley:

Maar hier zit een scharnier aan de zijkant waar ik Bumba (pluche) tussen stop :twisted: Dus als de klep dichtvalt wordt Bumba geplet en niet de vingertjes van de kinderen.

hmm, zelf maken kan inderdaad ook, maar er staat hier al ruim voldoende in huis te wachten om te maken :wink:

bij de intertoys een kist van nijntje dus, dank voor de tip :thumbup:

heeft iemand een andere dan nijntje?

Ik heb die van mezelf nog…Heeft mijn vader gemaakt toen ik klein was. Heeft alleen een likje verf nodig hihihi, is nog helemaal jaren 70 oranje. Dus is een mooi projectje als Sam straks wat groter is!

@Mint wrote:

@elisaatje wrote:

Ik had hem omdat mijn kleine nichtje hier elke week kwam, wat ik niet zo handig vond was bij geruzie/spel van kids klep open en dicht en vingers ertussen! Zo’n klep valt toch naar beneden en die kinderen laten dat gewoon vallen. :doh:

Bekend probleem, man heeft hier ook eentje zelfgemaakt, en idd voor je het weet, vingers ertussen. Maar dat hebben we gemakkelijk opgelost, we hebben aan de klep viltjes (van die dikkere voor onder meubels) bevestigd, zodat er geen ongelukken meer konden gebeuren.

Kist is echt ideaal, mocht je zelf er 1 maken, dan kan je er wieltjes aan bevestigen (ook wel aan een gekochte denk ik), dat maakt het verplaatsen wel makkelijker. Ik zou wel zwenkwieltjes doen, wij hebben met gewone wieltjes, waardoor hij nog vrij lastig te verplaatsen is (kan alleen maar recht vooruit of achteruit).

Ik vind zo’n kist echt ideaal!

Nijntje komen GEEN vingers tussen, klep valt niet dicht maar blijft “hangen”.

Petri

ik heb deze van de leenbakker

die is ook leuk :thumbup:

mag ik vragen wat de afmetingen zijn en wat ie kost?

Kwantum had er ook. Gewoon effen, maar ook met Teigetje en Winnie de Pooh erop.

Enne: voor die dichtvallende klep heb je van die klemmen voor, dan blijftie open staan :wink:

Ik heb deze… gekregen van een forummertje hier… Zijn van de ikea, maar van anderen heb ik al gehoord dat ze die daar niet meer hebben, maar misschien is zoiets een idee?

Ikea heeft nog steeds soorten kisten/bankjes hoor… Zie foto’s…

Maar ik denk dat speelgoedwinkels of Leen Bakker of Kwantum leukere heeft voor dat geld. :-*

Mijn zusje heeft er 1 van leenbakken van pooh beer.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32042&postdays=0&postorder=asc&start=390

Hier staat een post met TEssa’s kamertje waar haar bankje te zien is…

Deze heb ik bij de buren uit de schuur ( ging naar grof vuil hihi) en zelf opgeknapt… het er heel wat po’s en dipsy’s af moeten schrapen…

Moet alleen nog iets verzinnen op het scharnieren… wil iets met een magneetje doen… nu ligt er vooral zooi in waar ze bijna niet meer mee speelt… hah…

Maar wel erg handig zo’n ding.

Ik zie nu een hele leuke in het woonexpress krantje die zit in Beverwijk Duiven en Waalwijk…echt een lieve voor 29,- :thumbup:

Moest gelijk aan dit topic denken 8)

bankje van de leenbakker is 58cm hoog, 60cm breed en 35 cm diep.

Prijs weet in niet want was een sinterklaaskado.

Maar volgens mij niet zo heel duur.

@NoortjeP wrote:

Ikea heeft nog steeds soorten kisten/bankjes hoor… Zie foto’s…

:-*

Ik heb de bruine en die gaat heel zacht toe…dus geen geklemde vingers :thumbup:

hahahaha karin ik moet zo om je berichtje lachen

bumba geplet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wij hebben een kist van ikea hij is wit en je kan de deksel er helemaal afhalen