Speelgoed

Ok, het duurt nog even voordat onze oudste zo oud is, maar ik dacht ik wijs jullie nog eens op de 4 speeltypes: Rauwers, Douwers, Schouwers en Bouwers. Door te bekijken wat voor speeltype jouw kind is, kun je speelgoed kiezen wat bij hem past en waar hij lang plezier van heeft!

Edit beheer: link verwijderd

Wie weet hebben jullie er wat aan :slight_smile:

@Lune wrote:

Dat ziet er leuk uit zeg! Lijkt me dat dat ook kan in combinatie met echte kapla toch? Ik kwijl al jaren over de veel te dure haba knikkerbaan… vind dit wel een leuk alternatief zo richting december :slight_smile:

die te dure haba knikkerbaan haalden we hier voordat deze erin kwam maandelijks bij de speelotheek. Ze hadden een aantal merken/soorten houten knikkerbaan, en we leverden altijd standaard eentje in, om vervolgens een andere te lenen :slight_smile: Overigens blijkt dan wel dat die van HABA niet de favoriete was.

eisblume, ga eens kijken naar je link, al heb ik -op basis van alleen de namen- al wel een idee in welke categorie hij valt.

Ik heb de van haha weer teruggebracht naar de winkel omdat alle knikkers in de bochten bleven steken. Niks aan als het steeds stagneert.

We hebben nog wel een plastic setje die je in elkaar schuift. Blijft veel beter staan.

Hier net de playmobil weer te voorschijn gehaald en dat is een succes.

Verder veel heel veel geknutsel en verkleden.