Nu zit ons Marlotje net in haar grote autostoel :inlove: . Voor Noud hebben we voor de lange vakantiereis een tas met allerlei kleine kadootjes (en hij heeft zijn dvd-speler :oops: ) , maar wat nemen we voor Marlot mee? Ik zie vaak allerlei dingen aan het handvat bij het raam hangen bij anderen, maar wat hang je daar dan aan? Marlot is nu 10 maanden, ik zie in de winkel alleen maar dingen van 0+ maanden… Heb al aan een labeldoekje zitten denken, maar wat is jullie succesnummer in de auto??
Groetjes Maartje
Toen Laura 10 maanden was, zijn we naar Zweden gegaan, ook een flinke autorit, en ze heeft zich prima vermaakt met de appel van Tiny Toys, leuk ding, rammelt, ritselt en trilt. Nu nog speelt ze er af en toe mee. (mijn ouders hebben uit deze serie de banaan gekocht, maar daar vindt Laura niets aan).
Ook hebben we een konijn hangen dat muziek maakt als je aan de staart trekt (je weet wel, zo’n muziekdoosje), doet het ook goed.
Ik heb ook zo’n ding aan het handvat hangen. Het is van Playgro en er zit een knijper aan dus je knijpt hem eraan vast zeg maar. Ik vind het ideaal want ik haal hem er ook zo af en dan doe ik hem aan de buggy die ik standaard in de auto heb liggen.
Ik ben ook op zoek naar iets voor Amélie, omdat wij ong. een halve dag in de auto zitten als we op vakantie gaan. Ik denk dat wij de “Super car bar” van Tinylove gaan kopen of dat we die voor haar verjaardag vragen.
Ik ben Tiny LOve fan :inlove:
Ik heb de wonderwheel liggen voor de autostoel…
Kijk maar op tinylovepuntcom :inlove:
Je hebt ook hele leuke dingen om aan de hoofdsteun te hangen…met een afstandsbediening voor ouders zodat zij het aan kunnen zetten :eh:
Zal ff zoeken…
wonder wheel :mrgreen:
of dit om naar te kijken…
ik heb ze allebei…dat wiel is ruk want het is vrij eentonig…knopje lampje liedje…tom was alleen aan het douwen tot ie groen werd van de stikkende lach om dat geboe :roll:
en dat andere ding blijft niet lekker onder je autostoel zitten, tom rukte aan dat verschuifbare vliegtuig en whuuuup daar kwam dat hele ding-onder-de stoel-door-bandje mee omhoog :roll: :wall: en had ie dus die hele boog vast.
dat telefoontje heb ik losgehaald want ook dat was een drama
en die boog ligt dus nu al weer maanden in de hal in de weg te liggen… ik zou zeggen als je hem echt wil, koop hem van me over hahahaha voor een prikkie
die dieren-wiel-toestand heb ik nog aan een stoelrugleuning vast gemaakt, maar ook hier heeft tom alleen maar 20 seconden lol :roll:
Guusje
wat gebruik je in de auto wat Tom wel leuk vindt?
ik ben nl ook ernstig op zoek
ik heb een stuur van vtech , ff foto zoeken
en zo’n magisch tekenbord van nijntje…pen valt niet op de grond en altijd weer een schoon “blaadje” :lol:
het stuur heeft al menig stuiptrekkende vrachtwagenchauffeur opgeleverd :mrgreen:
verder heeft hij een oude huissleutel aan een sleutelhanger waar hij uren zoet mee is :roll:
veel rozijntjes :inlove:
ik heb een boek met een stuur…dat ligt ook in de auto…weer ff foto zoeken
"ik zie ik zie... wie rijdt er mee" heet het boek.
het heeft een stuur wat blijft zitten terwijl je de rest van dikke pagina's om kan slaan.
er zitten kijkflapjes met leermomenten in :inlove: bv...voor op het flapje staat een grote auto...flapje aan de kant, kleine auto....voorop flapje...voorkant auto...flapje open...achterkant auto....
echt elk vervoersmiddel wat je kan verzinnen staat er in geloof ik, stoplicht , kaart...zo leuk :thumbup:
ow toen tom kleiner was hadden we dat schopding van tinylove…was ook een sof :roll:
echt een stuk kleiner had hij vooral rammelende dingen…deze ketting gaat nog steeds overal mee naar toe…aan de buggy, in de auto…op bezoek mee naar binnen om zijn nek :roll: :inlove:
en idd zo’n trek-tril-beest met een knijper eraan…kan je idd overal aan vastklikken :thumbup:
Waar speelt ze normaal graag mee?
Voor Noa hadden we boekjes en een koffertje vol met littlepeople poppetjes meegenomen. Af en toe onder de stoel duiken om alles weer tevoorschijn te halen, maar ze vond het super. Wij wisselden het af. Soms weer een ander boekje. Het bakje van de luierdoekjes, kan ze ook een half uur mee bezig zijn. Ik zou niet te moeilijk denken hoor. Vaak geef je veel geld uit aan die dingen speciaal voor in de auto en worden ze niet eens gebruikt.
Ik heb nu voor Sam zo’n ding wat je aan het raam plakt!
Zal even foto zoeken… mmm kan er geen vinden!
Is zo’n ding wat je aan het raam plakt. Zit er een groene stengel, en daar hangt een spiegeltje met daarom heen 3 bijtjes!
Erg leuk! Sam vermaakt zich er nu altijd wel mee in de auto! :thumbup:
Off topic,
maar die Anne Claire Petit - Aap , Guusje :inlove:
Ik stond er toevallig gisteren ook in de Bijenkorf mee in m’n handen… :mrgreen:
@Annaatje wrote:
Ik heb nu voor Sam zo’n ding wat je aan het raam plakt!
Zal even foto zoeken… mmm kan er geen vinden!
Is zo’n ding wat je aan het raam plakt. Zit er een groene stengel, en daar hangt een spiegeltje met daarom heen 3 bijtjes!
Erg leuk! Sam vermaakt zich er nu altijd wel mee in de auto! :thumbup:
Dit ding heeft daan ook. alleen heb ik hem dan om het handvat van de cosi gedraaid. Hij bleef namelijk niet plakken aan het raam… Daan is er helemaal blij mee, of hij nou in de auto zit of niet :mrgreen:
Hier voor onderweg naar Frankrijk ook allemaal speelgoed meegenomen.
maar naast Simone stond een rieten mand met allerlei zooi :oops:
en daar heeft ze vooral veel lol mee gehad … een slipper van mij … een paar plastic bakjes en dan lekker tegen elkaar rammen :shock:
en een leeg waterflesje
en af en toe een soepstengel
Nou ik zweer dus wel bij Tiny Love Guusje…dat ligt dus maar net aan de interesse van je kind denk ik dus…
Ik heb die schopkikker…Celiza kan er helemaal fanatiek mee zijn en blijven…de hele weg :inlove:
Het wonder wheel is nog niet in gebruik…
Maar ik heb een speelkleed het activitycenter voor de box en nog wat losse dingen van Tiny Love en alles is helemaal leuk…Ze is er erg zoet mee!
Maar weer ff on topic…
Heb je al wat leuks voor Marlot?