speelgoed voor goed doel

Weet iemand een goed doel dat speelgoed inzamelt? Ik heb nog een hele doos met goed (uiteraard wel gebruikt) speelgoed en heel wat knuffels die weg mogen. We hebben zoveel en we kunnen niet alles bewaren. Dus ik zoek een goed doel hiervoor, voor mensen die het niet breed hebben of derde wereld landen, zieke etc…

wie weet waar ik terecht kan???

hebben jullie in de buurt geen tehuis voor kindjes met een handicap, of zorgboerderij of misschien wel een huis voor tienermoeders dit is 1 van de goede boelen waar ik het aan zou doen

even kijken of er een voedselbank/goederenbank in je woonplaats is. die will ook nog wel eens dit soort dingen aannemen voor de kinderen in hun clientenbestand.

Ik zag gister iets bij hart van Nederland over 2 vrouwen die via hyves kleding, speelgoed, knuffels en andere baby spullen verzamelen. Dit doen ze voor mensen, met kinderen, die het niet breed hebben.

Er zijn in Nederland al een aantal verzamelpunten, misschien ook bij jou in de buurt :thumbup:

zit er een speel-o-theek in je woonplaats? vraag eens of die er blij mee zijn.

bij ons in de woonplaats is eigenlijk niks zover ik weet. Alleen jeugdzorg. Dus zoek nog even verder. :wink:

@hermione wrote:

even kijken of er een voedselbank/goederenbank in je woonplaats is. die will ook nog wel eens dit soort dingen aannemen voor de kinderen in hun clientenbestand.

Zoiets zou een mooie zijn…

Daar heb ik hier pas ook een lading speelgoed heen gedaan. Via Marktplaats aan een adres gekomen voor een inzamelpunt. Zij zamelen alvast in voor Sint-pakketten e.d. Gekoppeld aan de voedselbank,dus voor mensen die het echt niet kunnen betalen…

Bel anders de dichts bijzijnde voedselbank gewoon…of kerken e.d., leger des heils?

@Mama wrote:

Ik zag gister iets bij hart van Nederland over 2 vrouwen die via hyves kleding, speelgoed, knuffels en andere baby spullen verzamelen. Dit doen ze voor mensen, met kinderen, die het niet breed hebben.

Er zijn in Nederland al een aantal verzamelpunten, misschien ook bij jou in de buurt :thumbup:

Klopt ik help ook mee :-*

Als inzamel van friesland

Doe het nu bijna een weekje en krijg vrijdag de eerst spullen binnen :smiley:

heb eerst hier alles uitgemest en geplaatst :mrgreen:

Me vriendin gaat ook mee doen uit denbosch zover het er nu uitziet :smiley:

Goed idee! :thumbup:

Ja of bel jeugdzorg. Misschien weten die nog wel tienermoeders, mensen die echt weinig geld hebben of een ander goed doel?

Nobel van je dat je dit doen wilt! :thumbup: