speelgoed voor baby 9 maand

Onze baby gaat op dit moment erg snel, het liefst is het langslopen en heel de dag kruipen, maar helaas, dat kan niet altijd, hij klimt overal op, trap en lage stoeltjes zijn niet veilig. Dus daarom is hij vaak aangewezen de eerste tijd dat hij wakker is, op de box. Hij slaapt niet veel, dus zit hij met enig regelmaat toch in d ebox.



Nou is hij helemaal klaar met rammelaars en boekjes, maar wat moet ik dan?? naast een vormenstoof??



Wie o wie heeft het speelgoed wat zijn of haar kind leuk vond. ZOu het zonde vinden dat ik wat ga kopen wat hij vervolgens niks vind.



little people heb ikzelf, maar daar kan hij nog echt niks mee. Primo heeft hij net in de box gehad. En eigen potjes en pannetjes heb ik ook al geprobeerd maar dat laat hij links liggen.

dingen die je op elkaar kan zetten en om kan gooien. Fisher-price heeft een setje auto’s die je op elkaar kan zetten en in elkaar kan doen. Dat vonden mijn beide kinderen erg leuk. Auto’s, afstandsbedieningen, oude mobiele telefoos.

.Wij hebben zo’n vuurtoren van de ikea, die vond Steven rond die tijd erg leuk. Duplo vond hij ook leuk toen maar vooral om mee te gooien.

Van die v-tech speeltjes met melodietjes was vaak maar heel even leuk.

Van little people vond hij alleen de autootjes leuk.



In de box zitten vond Steven ook maar niks wilde het liefst de hele dag klimmen en klauteren. met 9 maanden vonden ze hem op het KDV ook boven op de tafel ze wisten niet hoe hij daar gekomen was :roll:

heb al wat gevonden. Dochterlief had met duplo de hele plaat volgemaaakt en hi jvind het geweldig leuk omdat er allemaal weer af te halen. Dus liggen er volgebouwde platen duplo in de box. Is hij toch ff zoet.



thanks voor de reacties! de afstandsbediening hou ik nog voor de dagen dat de duplo niet leuk is.



Hij wil ook zo graag met een loopauto ofzo… maar daar kan hij nog niet op

We hadden zo’n speeltafeltje van Fisher price

1e kant van t blad kon je gebruiken om blokken te stapelen

en andere kant zaten allerlei activiteiten dingetjes kraaltjes die je rond kon draaien,.een spiegeltje…erg leuk :thumbup:



en een Giraffe van Fp…ballenbaan met 3 ballen,…

Lastig hé deze leeftijd, ze willen alles maar ze zijn er nog te klein voor.



Wij hebben toen voor Rowin veel dingen gekocht met muziek/geluid. Vtech babywalker, olifant die ballen wegschiet (vtech) en een zingend voorleesboekje (fp)