speelgoed vanaf 6 maanden

Iemand nog leuke speelgoedtips voor een kind van 6 maanden? We hebben hier voornamelijk wat rammelaars, knisperboeken, knuffeltjes enzo, maar wil eens iets anders. Ik heb haar nu een speelboek gegeven, ze is heel aandachtig met 2 vingertjes aan t ontdekken soms en hier kunnen beestjes in en uit, vind ze leuk! Ook simpel een kleine plastic bal, die gaat ze achterna en lekker op sabbelen.

Iemand een tip voor eens iets nieuws waar ze al iets mee kan nu of over een tijdje? Waar spelen jullie kindjes graag mee? (heel simpel natuurlijk wat plastic bakjes en doosje met rijst ofzo, altijd leuk)

Heb net vorige week een nieuw speeltje voor Amélie gekocht.

Het is van Lamaze. We hebben al 2 ‘knuffels’ van dit merk toen voor Rhodé gekocht, maar toen ik deze zag moest ik hem gewoon hebben.

In het hoofdje zit een balletje waardoor de leeuw een heel zacht ‘spinnend’ geluid maakt. Echt super leuk, en Amélie is er echt weg van.

Een echte aanrader dus :wink:

Mijn nichtje is nu 7 maanden en die vond een bal erg leuk. Niet te groot, kan ze zelf weggooien, stuiteren. Achteraan kruipen :smiley:

Toen mijn dochter die leeftijd had, vond ze het heerlijk om blokkentorens om te gooien. De blokken waren van rubber en er stond nijntje op. Ook was ze dol op de stapelbare auto’s van Fisher Price. Verder was speelgoed van Lamaze ook altijd een hit. Fisher Price heeft ook een koektrommel met vormen en als er dan een vorm in de trommel terecht komt, klinkt er een muziekje.

Toch de ouderwetse babygym

onze dochter is nu bijna 4 maanden en speelt sinds 2 weken ook met een soort van rammelaarkubus van lamaze zitten ook knispergrepen aan en een spiegel en ringen. ze vind hem echt leuk ,we hebben er ook 1 voor kinderen vanaf 6 maanden alvast in huis gehaald.

Hier zijn balletjes en bakjes favoriet en elektronisch liedjesboek van Vtech vind hij ook helemaal leuk!

Alles van vtech is hier favorite…al word mam wel af en toe gek van al die liedjes en geluidjes :shifty: :wink:

duplo primo, kunnen ze makkelijk vastpakken, 't rammelt en over een tijdje kunnen ze er nog steeds leuk mee spelen

een houten babygym, altijd leuk

speelgoed van Tiny Love, bijv. die ronde ‘rups’ in een activity bal, en dat activity center is ook heel leuk. Ze hebben ook wat kleinere speeltjes, erg leuk allemaal!

@Cindy1980 wrote:

Alles van vtech is hier favorite…al word mam wel af en toe gek van al die liedjes en geluidjes :shifty: :wink:

Daarom heb ik dat gewoon niet in huis :wink: Zou echt gillend gek worden van die geluidjes de hele tijd!

ehm…

op dit moment ligt er van dweil tot broodtrommel in de box… vooral met de dweil is ze druk in de weer… en bv het labeltje aan de beer ofzo… kan ze ook uren naar kijken :shock:

Bram was, en is nog steeds wel, gek op die pop-up speelgoed.

@Isabel wrote:

Hier zijn balletjes en bakjes favoriet en elektronisch liedjesboek van Vtech vind hij ook helemaal leuk!

Hier ooK!

En dingen waar ie hard mee kan rammen op de vloer en tegen de kast :mrgreen: en zijn tandenborstel :inlove: en mijn oude mobieltje (knalroze hih)

Toen Djenno 7 maanden werd heeft hij een emmertje blokjes in verschillende figuurtjes gekregen. Op de emmer zitten gaten waar ze dan weer in kunnen. Hij is er tot op heden nog steeds helemaal weg van! Het is een rood emmertje en het emmertje is 12,95 van Fisher Price en te koop bij de speelgoedwinkel. Echt een aanrader!

Jasly heeft laatst zo een baby walker van Chico gekregen,

Er zitten allemaal blokjes en figuurtjes bij waarmee ze lekker speelt,

Verder heeft ze ook een Dora Dora bal die vind ze ook erg leuk!

Verder is alles van Vtech erg leuk! Ze heeft zo een spiegeltje en eeen vlinder en een klein knuffelbeertje die ook geluid maakt!

Erg leuk allemaal maar toch blijft ze mamma’s spulletjes leuker vinden!! :wink:

Hier vooral een jochie wat dol is op gebruiksvoorwerpen, pollepel, dozen, plastic bekers en bakjes. Al het ‘echte’ speelgoed wat ik tot nu toe gekregen/aangeschaft heb ligt een beetje nutteloos te wachten op betere tijden :mrgreen:

Ow, niet liegen, de bal! Das helemaal hot op het moment.

Maar V tec? Fisher price? stapeltoren? vormenstoof? Het interessert het echt helemaal niks :roll: