Vandaag ben ik eens met een sopje bij de speelgoedkist gaan zitten en ben al het speelgoed schoon gaan maken.
Al het plastic spul in een grote teil met allesreiniger gedaan, even laten staan
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Je had dat water moeten zien, echt bijna zwart!!
En daarna nog alles met een doekje afgedaan, en ook het doekje was heeeel vies naderhand.
misschien toch eens wat vaker doen
hoevaak maken jullie het speelgoed schoon?
1 x in het half jaar of zo, maar blokken en wat ander spul gaat in de vaatwasser
Ik zou dat idd vaker moeten doen. Morgen maar eens tijdens zijn middagdut
Getty
1x per maand
Goeie. :oops: Hoog tijd hierzo, ik ga er morgen meteen mee aan de slag!
Tip van de buurvrouw: duplo blokken in een kussensloop doen en dan zo de wasmachine in (30 graden).
Das ook eens een goede…eigenlijk nog nooit gedaan, maar veel is ook pas in gebruik…
ik maak het speelgoed van mijn dochter elke dag schoon met een doekje :oops:
gr leonie
hier geen speelgoed wat schoongemaakt hoeft te worden :mrgreen:
alleen maar auto…auto en o ja auto…
oh wacht had ik al auto gezegd :think: :mrgreen:
maar zijn knuffels was ik ongeveer elke mnd 1 x
Jade heeft nog niet echt speelgoed naast haar speentje :mrgreen:
ik knikker plastic speelgoed ook altijd in de wasmachine in een kussensloop, werkt perfect, daarna laten drogen op een laken op de grond en voila alles weer schoon, doe dit niet zo vaak, meestal 1x in het half jaar, knuffels stofzuig ik wel steeds goed af en die gaan vaker in de wasmachine.
@Linda_ wrote:
hoevaak maken jullie het speelgoed schoon?
Nooit! :oops:
Laatst heb ik wel veel speelgoed ontsmet met dettol want ze hebben allebei salmonella gehad en toen vond ik het wel nodig maar anders doe ik dat echt nooit… :shifty:
ooh ik ben een viespeuk…
knuffels knuffelt hij niet echt mee, liggen alleen in zijn bed en gaan dan 's morgens mee in ons bed om te spelen dus was ik die alleen na ziekte… lees 1 x per half jaar ofzo??!
Speelgoed toevallig vandaag gedaan, maar dan alle auto’s etc met een doekje en de duploblokken enzo doe ik alleen in de zomer als ze buiten kunnen drogen, dus 1 x per jaar.
Lekker een beetje vies, goed voor de weerstand denk ik dan maar.
Nee echt eigenlijk meen ik dat ook wel.
natas
Stoomreiniger :thumbup: Ben nogal bang met schoonmaakmiddelen en sabbelende kinderen :roll: :oops:
Ik doe het ook niet zo vaak, maar heb het toevallig net vorige week gedaan. Alles wat kan in een kussensloop gedaan en in de wasmachine gewassen en daarna laten drogen. Alles weer schoon en fris :dance: .
Maar ik doe het niet zo heel vaak hoor, 1x per half jaar ofzo :think: .
Ik had tijd terug via mp little people gekocht. Meteen bij thuis komst alles in een kussensloop gedaan. Helemaal niet bij na gedacht dat sommige dingen stickers op zaten :doh: Achja de stickers zijn wat wazig en sommige kapot :lol: :wall:
De blokken mogen trouwens wel weer :shifty:
ik ben dan mischien weer overdreven in het schoonmaken,maar hier gaan de knuffelberen om de twee weken in de wasmachine ivm stof.de speentjes gaan dagelijks in de afwasmachine ander speelgoed heeft hij eigelijk nog niet…maar zodra floris dat gaat gebruiken zal ik het vaak schoonmaken dat weet ik nu al wel.
plastic speelgoed gaat hierin mn ondergoednetje haha
en dan de wasmachine in…
douchespeelgoed 1x per week en normaal speegoed 1x per mnd
knuffels speelt donny niet mee dus die hoef k niet te wassen…want hij heeft er practisch geen